Fam.

Het was leuk en uitdagend. De sluiting/zekering vonden we op een ander park met 2 stuks prettiger in gebruik. Verschil in niveau was prima.

Het was super leuk, uitdagend. En er was door covid ook een duidelijke regeling ivm contact. De veiligheidsinstructies waren duidelijk. Wij hebben onze grenzen verlegd!(hoogtevrees) Super leuk!... Het was super leuk, uitdagend. En er was door covid ook een duidelijke regeling ivm contact. De veiligheidsinstructies waren duidelijk. Wij hebben onze grenzen verlegd!(hoogtevrees) Super leuk! Probeer zeker de zip line als je hoogtevrees hebt is die rustgevend tegenover de rest ;) Als je vroeg komt (11u waren wij er) is er niet te veel volk :)

Kleinzoon Koen van 10 jaar heeft zich een hele dag prima vermaakt. Ook al gaat opa niet mee klimmen dan is er toch binnen de korste keer een leuk gezelschap van jeugd gevonden om samen het avontuur... Kleinzoon Koen van 10 jaar heeft zich een hele dag prima vermaakt. Ook al gaat opa niet mee klimmen dan is er toch binnen de korste keer een leuk gezelschap van jeugd gevonden om samen het avontuur aan te gaan. Voor het geld heel veel klimplezier.

July

Klimbos ligt op geweldige locatie. Superleuk uitstapje voor gezinnen met kinderen. Vanaf 12-13 jaar kunnen ze veel banen zelfstandig doen. Lekker bezig. Tijd vliegt voorbij.

Rp

Klimervaring en begeleiding waren fantastisch. De organisatie van de horeca kan wel iets beter.

ralph

Leuk concept maar echt klimmen is het niet. Meer hindernissen nemen tussen de bomen. Mijn Kids van 11 en 14 hebben zich prima vermaakt voor een paar uurtjes maar daarna zie je wel dat ze er klaar... Leuk concept maar echt klimmen is het niet. Meer hindernissen nemen tussen de bomen. Mijn Kids van 11 en 14 hebben zich prima vermaakt voor een paar uurtjes maar daarna zie je wel dat ze er klaar mee zijn. Het is veel van hetzelfde. Meer variantie in de parcoursen zou goed zijn en wat echt klimwerk.

Leuk klimbos, goeie instructies, wel veel volk in de middag dus aanrader om in de ochtend te starten

Mijn kleinzoon van 9 heeft het erg naar zijn zin gehad ! Hij vond het jammer dat de tijd om was !

WP

Mooie omgeving. Duidelijke instructie. Goede toezicht.Vriendelijke mensen.