Anoniems

Mooie omgeving. Ideaal voor de kinderen. Tokkelbanen waren geweldig. Echt een leuke middag je uit gehad.

Jacqueline

Prachtig park. Goede uitleg en begeleiding. We hadden alleen koude frietjes maar dat heeft denk ik ook met onze planning te maken.

Christine

Prima website en we werden ook telefonisch goed geholpen. Onze kinderen hebben uiteindelijk een topmiddag gehad!

Anoesjka

Schitterend mooi klimpark, leuk om vaker te doen. Tijdens corona door de zeer duidelijke regels heel goed te doen!

Mariette

Super leuk kinderfeestje!! De jarigen werden 9 jaar en we waren met een groep van 9 jongens en 1 meisje. Iedereen heeft zich uitstekend vermaakt. Wij als moeders hadden genoeg mogelijkheden de... Super leuk kinderfeestje!! De jarigen werden 9 jaar en we waren met een groep van 9 jongens en 1 meisje. Iedereen heeft zich uitstekend vermaakt. Wij als moeders hadden genoeg mogelijkheden de kinderen te zien klimmen en foto's te maken. Fijn dat er veel picknickbanken staan. Ga zo door.

Harm

Super leuk, samen met de kinderen een middag klimmen en slingeren. Heerlijk, wordt je weer helemaal kind van.

Super leuke ervaring en voor ieder niveau voldoende uitdaging. Voor kinderen kunnen sommige Schommel/tokkelbanen iets beter afgesteld worden zodat zij met licht gewicht (makkelijker) de overkant... Super leuke ervaring en voor ieder niveau voldoende uitdaging. Voor kinderen kunnen sommige Schommel/tokkelbanen iets beter afgesteld worden zodat zij met licht gewicht (makkelijker) de overkant halen. We komen zéker terug!

henrike

Super leuke middag gehad. Goede diversiteit in de routes en i.v.m. de warmte was er voldoende water en schaduw geregeld. Briljant om met de tokkelbaan weer helemaal vooraan uit te komen, bij het... Super leuke middag gehad. Goede diversiteit in de routes en i.v.m. de warmte was er voldoende water en schaduw geregeld. Briljant om met de tokkelbaan weer helemaal vooraan uit te komen, bij het restaurant. Mooie omgeving om te klimmen.

Super leuke verschillende banen voor jong en oud! Personeel heel vriendelijk en behulpzaam.

Super veel variatie en uitdaging, erg leuk. Aardig personeel.