Oma

Tent voor de wachtende. Kraan en toilet gratis. IJsjes tegen nette prijs. Instructies duidelijk. Kleinkinderen hebben genoten.

Nicole

Vandaag met de Kids naar het klimbos geweest speciaal voor de bungee jump en vrije val.. Allebei dicht. Geef dan op de site aan dat ze tussen de middag dicht zijn ivm wisseling etens pauze. Dan... Vandaag met de Kids naar het klimbos geweest speciaal voor de bungee jump en vrije val.. Allebei dicht. Geef dan op de site aan dat ze tussen de middag dicht zijn ivm wisseling etens pauze. Dan hadden we een ander tijdstip gekozen. Nu 2 kids diep teleurgesteld uur voor in de auto gezeten. Maar goed klimmen was verder goed en spannend maar dat hadden we ook bij ons in de buurt gehad.

We hebben een gezellige middag gehad. Leuk klimbos

Froukje

Wij vinden het concept geweldig. Lekker klimmen. Minpunten zijn de hoge prijs voor een kaartjes en wat erg tegenviel was de drukte ondanks de corona maatregelen. Zo moest in dochter op de... Wij vinden het concept geweldig. Lekker klimmen. Minpunten zijn de hoge prijs voor een kaartjes en wat erg tegenviel was de drukte ondanks de corona maatregelen. Zo moest in dochter op de klimroutes soms erg lang wachten voor ze verwerken klimmen.

Zebra

Wij vonden het heel erg spannend en leuk. Zeker een aanrader.

Mw.

Als je het nog nooit hebt gedaan, dan moet je even over een drempeltje heen, maar daarna is het super gaaf! En ook nog op een mooie locatie.

De kinderen hebben genoten aan te raden bij vrienden en kennissen.

Adrie

De uitleg vooraf was heel goed, onderweg ook veel geduld met beginners, echt een veilig gevoel