Lydia

Erg mooi klimbos en vriendelijk personeel.kom hier al jaren met mijn dochter met veel plezier

Oscar

Erg mooi klimbos met mooie klimparcours. Veel afwisseling en niet te druk. Was wel verbaasd over de afhandeling toen er tijdens een parcours een bout van een balk afbrak en ik in mijn tuigje hing.... Erg mooi klimbos met mooie klimparcours. Veel afwisseling en niet te druk. Was wel verbaasd over de afhandeling toen er tijdens een parcours een bout van een balk afbrak en ik in mijn tuigje hing. Ik kon wel verder maar personeel reageerde alsof het normaal was. Er werd ook door niemand verder naar gevraagd. Ahoewel alles erg beveiligd is geen fijne situatie.

Fantastisch mooi en uitgebreid klimbos met voor alle leeftijden uitdagende routes. De uitleg (vooral aan de kinderen) kan met wat meer geduld plaatsvinden. Met name de makkelijkere routes hebben... Fantastisch mooi en uitgebreid klimbos met voor alle leeftijden uitdagende routes. De uitleg (vooral aan de kinderen) kan met wat meer geduld plaatsvinden. Met name de makkelijkere routes hebben soms filevorming, waarbij de grotere en stoerdere kinderen niet altijd even aardig omgaan met de kleintjes. Daar is (te) weinig toezicht op.

M.

Fantastisch park! Werkelijk voor iedereen toegankelijk en voor ieder wat wils

Geen drinken verkrijgbaar met dit warme weer op het klimpunt!!!! Zeer kwalijk en onveilig.

Harry

Geweldig klimbos met uitdagende parcours voor elke leeftijd. Enthousiaste medewerkers en vooral, de veiligheid staat hoog in het vaandel. Wij komen zeker weer eens terug!

Christel

Geweldige eerste ervaring in een prachtig bos! Dit gaan we vaker doen. Onze jongste kan niet wachten om op 18m hoogte te mogen klimmen. Op 6m was het ook al super gaaf! De drie oranje routes zijn... Geweldige eerste ervaring in een prachtig bos! Dit gaan we vaker doen. Onze jongste kan niet wachten om op 18m hoogte te mogen klimmen. Op 6m was het ook al super gaaf! De drie oranje routes zijn echt uitdagend. Je bent continu gezekerd, dat geeft een zeer veilig gevoel. Er werden duidelijke instructies gegeven voorafgaand en we werden goed in de gaten gehouden door de medewerkers van het Klimbos. Tot de volgende keer!