Goede en duidelijke instructie. Medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam. Daarnaast houden ze goed in de gaten of men zich aan de regels houdt. Het super veilige parcours is geschikt voor alle... Goede en duidelijke instructie. Medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam. Daarnaast houden ze goed in de gaten of men zich aan de regels houdt. Het super veilige parcours is geschikt voor alle toegestane leeftijden. Het is niet mogelijk om tijdens het afleggen van het parcours je los te koppelen van de kabel. Kortom voor herhaling vatbaar.

Goede en duidelijke uitleg, de diverse routes zijn super. Kortom zeker een aanrader zo lekker in het bos.

Mariska

Goede en heldere uitleg, hulpvaardige medewerkers. Leuke klimparcoursen, ook voor de junior. Mooi dat er nu 3 junior parcoursen zijn in plaats van 2. Daarnaast vind ik het erg prettig dat er gewerkt... Goede en heldere uitleg, hulpvaardige medewerkers. Leuke klimparcoursen, ook voor de junior. Mooi dat er nu 3 junior parcoursen zijn in plaats van 2. Daarnaast vind ik het erg prettig dat er gewerkt wordt met een gesloten systeem. Er hoeven geen carbins los of vast geklikt te worden. Superhandig en superveilig! Ook fijn dat er niet zo precies op de tijd wordt gelet; het was bijna sluitingstijd maar we mochten nog een rondje doen. Altijd leuk! Naderhand hebben we trouwens ook prima gegeten bij de Heikamp. Lekkere pannenkoeken, vriendelijke bediening en fijne sfeer. Kortom een aanrader dit uitje!

M.S.

Goede instructie, veilig materiaal en coole routes. Vriendelijke medewerkers met gedegen kennis, lopen ook steeds een rondje om te zien of alles goed gaat. Echt zo'n leuk uitje!!!

Goede uirleg/instructie. In corona tijd een prima uitje.

Lisette

Goede uitleg! Perfect klimtoestel voor verschillende niveaus.

Janna

Goede uitleg, veel diverse parcours. Genoeg uitdaging voor volwassen. Onwijs leuk!

Goede uitleg. Vriendelijk personeel. Geweldige locatie. Echt een aanrader!