Ankie

Heel groot en veelzijdig klimpark. Voor iedereen wat wils en voor allemaal iets te doen. De tokkelbaan bruin zijn de eerste twee afdalingen erg hard. Hier zou binnenkort wat mee gebeuren want die... Heel groot en veelzijdig klimpark. Voor iedereen wat wils en voor allemaal iets te doen. De tokkelbaan bruin zijn de eerste twee afdalingen erg hard. Hier zou binnenkort wat mee gebeuren want die klacht was al vaker gehoord. Verder leuke en deskundige begeleiding.

Heel leuk klimbos. Een aanrader. Advies. Een groter assortiment aan snack en drinken is aan te bevelen. Was beperkt. Daarnaast was het bij de buren, geen plek om te eten o.i.d.

Esther

Heel mooi klimbos! Goede uitleg vooraf en begeleiding tijdens het klimmen. Mooi terras en restaurant erbij! Echt een aanrader.

Heel veilig systeem waarbij onze dochter zich niet moest losklikken tijdens het klimmen. Heel divers parcours ook, smaakt naar meer. We komen zeker nog terug!

Lilian

Heerlijk geklommen, ondanks de hitte goed te doen in het bos. Vriendelijk personeel!

Heerlijke en prachtige plek om te klimmen. Alles is goed geregeld daar. Gratis kluisjes, voldoende zitplaatsen voor ook niet klimmers die mee gaan. Veiligheid voorop.

Nadine

Heerlijke plek in het bos om te klimmen. Keuze uit verschillende klimparcours. Voldoende toezicht en de locatie is prachtig gelegen: midden in het bos. Het juniorparcouts biedt voldoende uitdaging... Heerlijke plek in het bos om te klimmen. Keuze uit verschillende klimparcours. Voldoende toezicht en de locatie is prachtig gelegen: midden in het bos. Het juniorparcouts biedt voldoende uitdaging en afwissing. Onze dochters hebben zich prima vermaakt.

Do

Hele leuke dag gehad! Alleen jammer dat we er niet naartoe konden fietsen, maar door het park moesten wandelen en daardoor te laat waren.