Leuk klimbos met afwisselende hindernissen.
Leuk klimbos met afwisselende hindernissen.
Wel jammer dat het ‘redden’ van klimmers lang duurt doordat de medewerker zelf het parcours moet afleggen. Daarnaast kunnen klimmers door het zekeringssysteem niet tussentijds worden losgekoppeld door de medewerker. Achterliggende klimmers kunnen hierdoor ook niet verder maar moeten dus soms wel erg lang wachten.
Ander verbeterpunt is het timen van de instructie: begrijpelijk dat meerdere groepjes worden samengevoegd maar als een groep uit 9 of 10 man bestaat, zou het niet nodig moeten zijn om te wachten op het volgende tijdslot. De instructeur moet na de instructie alle klimmers controleren of gordels goed zitten. Niet handig en erg tijdrovend als een groep uit meer dan 10 personen bestaat en de instructeur dat alleen moet doen.

Reactie Klimbos Nederland:

Bedankt voor de feedback en tips. We zijn altijd op zoek naar manieren om de werkwijze in het bos nog efficiënter te maken en nemen je punten zeker mee!

Laura Scott en Renzo Martens

Veel keuze in niveau´s en ook leuke parcours.

anoniem

Al bijna 10 jaar leuk

Reactie Klimbos Nederland:

Wat leuk dat je het al zo lang leuk vindt!

Natalie

Prachtige omgeving, uitdagende banen en de tokkelbaan is gewoon genieten

Reactie Klimbos Nederland:

Heerlijk is dat zoeven door de bomen he? 😀

Fam. de Wit

Alles zat mee, prachtig weer, iedereen had er zin, mooie en uitdagende toestellen op ieders niveau. Kortom een zeer geslaagde uitstap voor de kinderen, kleinkinderen en opa en oma

Reactie Klimbos Nederland:

Heerlijk, zo'n blije familie!

Wilco

Vandaag hebben we met een clubje meiden van 9 en 10 de verjaardag van mijn dochter gevierd in Klimbos Dordrecht. Ik had goed contact met Klimbos vooraf en we kregen een uitgebreide introductie ter... Vandaag hebben we met een clubje meiden van 9 en 10 de verjaardag van mijn dochter gevierd in Klimbos Dordrecht. Ik had goed contact met Klimbos vooraf en we kregen een uitgebreide introductie ter plekke. We deden alleen de 3 junior-parcoursen en ik vroeg me af of dat niet te makkelijk zou zijn voor de meiden, aangezien ze al toegankelijk zijn vanaf 6 jaar en 1.20 meter. Nou, dat waren ze niet: ze waren heel leuk en uitdagend voor de dames en hadden een leuke opbouw qua moeilijkheidsgraad. Precies goed voor deze leeftijd. Ze hebben allemaal een topdag gehad.

Reactie Klimbos Nederland:

Wat fijn dat jullie zo hebben genoten!