Rita

Hele leuke dag gehad, vriendelijke medewerkers en prachtige locatie.

Bart

Hele leuke ervaring met het gezin. Mooie parcoursen die goed gemarkeerd zijn. Goede instructie bij aanvang en toezicht op naleving van regels. We gaan zeker nog vaker klimmen. Ligging is prachtig,... Hele leuke ervaring met het gezin. Mooie parcoursen die goed gemarkeerd zijn. Goede instructie bij aanvang en toezicht op naleving van regels. We gaan zeker nog vaker klimmen. Ligging is prachtig, een echte aanrader!

Het is een heel mooi klimbos met veel variatie in parcoursen. Er zou alleen wat meer toezicht kunnen zijn. Op sommige parcoursen waren te kleine kinderen aan het klimmen die hierdoor in de problemen... Het is een heel mooi klimbos met veel variatie in parcoursen. Er zou alleen wat meer toezicht kunnen zijn. Op sommige parcoursen waren te kleine kinderen aan het klimmen die hierdoor in de problemen kwamen. Deze zijn door andere klimmers opgelost.

Het is Top bij Klimbos Veluwe! Goede en duidelijke uitleg van te voren. Tijdens het klimmen kan er ook gerekend worden op professionele ondersteuning als het je te moeilijk wordt! We hebben met de... Het is Top bij Klimbos Veluwe! Goede en duidelijke uitleg van te voren. Tijdens het klimmen kan er ook gerekend worden op professionele ondersteuning als het je te moeilijk wordt! We hebben met de groep een hele fijne morgen gehad in het Klimbos!

a.

Het klimbos is lekker afwisselend, voor ieder wat wils. Het humeur van de instructeurs verschilde nogal. Van aardige positieve behulpzame mensen tot mopperende bijdehandjes. Een kind kwam niet... Het klimbos is lekker afwisselend, voor ieder wat wils. Het humeur van de instructeurs verschilde nogal. Van aardige positieve behulpzame mensen tot mopperende bijdehandjes. Een kind kwam niet verder in het parcours en pas na een half uur kwamen ze omhoog om hem te helpen. Stonden er al die tijd 6 mensen bij 30 graden te wachten en de instructeur maar kijken en alleen roepen. Had, zeker met deze temperaturen, eerder actie verwacht.

A.B.G.

Het klimbos was geweldig. Horeca vonden wij wel aan dure kant voor een dergelijke lokatie.

Het was een superervaring voor onze kleinkinderen. vooral de jongste die op bepaald moment niet verder durfde, werd heel goed geholpen. Na tien minuten had zij haar vertrouwen herwonnen en begon aan... Het was een superervaring voor onze kleinkinderen. vooral de jongste die op bepaald moment niet verder durfde, werd heel goed geholpen. Na tien minuten had zij haar vertrouwen herwonnen en begon aan een gemakkelijker parcours. Het was ons niet duidelijk dat er binnen dezelfde kleur (oranje) nog gradaties in moeilijkheid bestaan. Ligt het aan ons? Toch beter over communiceren? Voor ons (Belgen) een hele verademing dat we in veilige, coronaproof omgeving nog eens konden bewegen.

Sandra

Het was een superleuke dag voor het hele gezin. zoon van 10 heeft lekker met papa geklommen en upgraden ging erg makkelijk toen hij wel hogerop durfde. Meelopen op de grond was leuk. Instructie was... Het was een superleuke dag voor het hele gezin. zoon van 10 heeft lekker met papa geklommen en upgraden ging erg makkelijk toen hij wel hogerop durfde. Meelopen op de grond was leuk. Instructie was zorgvuldig en veiligheid ook. Met de jongste het kabouterpad gelopen, waarbij je tussendoor ook de klimmers zag. Voor herhaling vatbaar!

Damiën

Het was een zeer geslaagd kinderfeestje! Goed geregeld en naderhand heerlijk gegeten