Het was geweldig! Wat een mooie plek en een mogelijkheden.

Opa

Het was in een woord geweldig kleinzoon Jarno heeft alles geklommen samen met Opa maar die vond er 2 te hoog personeel was heeeel erg vriendelijk en behulpzaam en een prachtig en veilig klimbos... Het was in een woord geweldig kleinzoon Jarno heeft alles geklommen samen met Opa maar die vond er 2 te hoog personeel was heeeel erg vriendelijk en behulpzaam en een prachtig en veilig klimbos Oma was erbij voor de foto's

Het was super leuk en daarnaast goede uitleg gekregen van de aanwezig begeleiders. Het laatste uur werd het erg druk, vooral in deze periode als je rekening wilt houden met de Corona maatregelen.

Ik ben met 3 kids van 9, 10 en 12 jaar hier geweest.

klant

Ik klim met mijn kleinkinderen vaak in klimbos Apeldoorn. Een mooie veilige omgeving met voldoende mogelijkheden voor iedereen van jong tot oud. Ben zelf bijna 72 mijn jongste kleinkind is 9.... Ik klim met mijn kleinkinderen vaak in klimbos Apeldoorn. Een mooie veilige omgeving met voldoende mogelijkheden voor iedereen van jong tot oud. Ben zelf bijna 72 mijn jongste kleinkind is 9. benieuwd hoelang ik nog meedoe. In elk geval heel leuk en voor iedereen aan te raden.

CvdH

Ik was hier voor de eerste keer, vriendelijke ontvangst, goede begeleiding & erg leuk!

Ja echt geweldig bij jullie... netjes, leuk, uitdagend en absoluut vriendelijk. Wij komen terug in ieder geval...

Tamara

Je boekt vooraf een tijd. Als je aankomt krijg je je spullen, die worden met de hele groep aangedaan en gezamenlijk duidelijke kliminstructies en klein stukje oefenen. Daarna veel keuze om zelf aan... Je boekt vooraf een tijd. Als je aankomt krijg je je spullen, die worden met de hele groep aangedaan en gezamenlijk duidelijke kliminstructies en klein stukje oefenen. Daarna veel keuze om zelf aan de slag te gaan. Leuke gevarieerde parcoursen. Zeker een aanrader voor jong en oud. En voor degenen die niet klimmen veel bankjes om te kijken, veel bos om te wandelen. En lekker plekje om ff te lunchen.