Mooie uitdagende parcours en goede uitleg door vriendelijke medewerkers. Wij hebben nog niet alle parcours gedaan en komen zeker een keer terug om de rest te doen!

Mevr.

Oma Ria, 72, met kleinkinderen Xem en Liv hebben een superdag gehad. Liv zei. Dit is de mooiste dag van mijn leven. 9 jaar. Zo schattig. We hebben, ook oma heeft meegedaan genoten. We komen zeker... Oma Ria, 72, met kleinkinderen Xem en Liv hebben een superdag gehad. Liv zei. Dit is de mooiste dag van mijn leven. 9 jaar. Zo schattig. We hebben, ook oma heeft meegedaan genoten. We komen zeker Terug! Voor de groene!!

KlunsAnoniem

Ondanks de warmte was het heerlijk om in deze omgeving actief bezig te zijn.want actief is het zeker! Ben geen sportieveling en heb met name de rode en zwarte route onderschat. De medewerkers hebben... Ondanks de warmte was het heerlijk om in deze omgeving actief bezig te zijn.want actief is het zeker! Ben geen sportieveling en heb met name de rode en zwarte route onderschat. De medewerkers hebben goed in de gaten wanneer er hulp.of ondersteuning gewenst is. Mooi aangelegd, voldoende zit plekken en heerlijke smoothies!

Henk

Ondanks de warmte was het heerlijk voor mijn kleinzoon, die voor het eerst de rode route heeft gevolgd. Die was voor hem zeer uitdagend!

Anoniem1&2

Ontzettend leuk klimbos, mijn vriend was erg blij met dit dagje uit

Onze kleinzoon heeft het zo naar z,n zin gehad, voor herhaling vatbaar

Marije

Over het algemeen goed. Ik had geen last van al te rigide maatregelen.

Prachtig aangelegd en goed onderhouden klimbos. Veel uitdagingen in zowel obstakels als hoogte. Fantastische middag gehad.

Prachtige bomen, behulpzame en enthousiaste staf. Voor de kleinste klimmer was de zaza/lifeline soms net iets te hoog, ze moest af en toe een tilletje krijgen.