Gezin

Prachtige klimparcours en ontzettend vriendelijk personeel

Bart

Prettige ontvangst en goede uitleg. Was er met mijn kleinkinderen en die hebben genoten

Prima georganiseerd, ook nu met corona maatregelen. Geweldige klim routes door de bomen. Voor de kleinere klimmer genoeg uitdaging, en voor de grote klimmers nog veel meer. Goede heldere uitleg... Prima georganiseerd, ook nu met corona maatregelen. Geweldige klim routes door de bomen. Voor de kleinere klimmer genoeg uitdaging, en voor de grote klimmers nog veel meer. Goede heldere uitleg vooral. Veiligheid tijdens het klimmen zeer goed geregeld en medewerkers zijn er ook zo bij als iets even niet lukt.

Kees

Prima klimbos voor oud en jong. Groot oog voor veiligheid en veel persoonlijke aandacht van jonge enthousiaste mensen.

Angelique

Prima park goed geregeld allemaal kids hebben genoten. Komen zeker terug.

E.

Prima uitleg. Vriendelijk personeel. Leuke middag gehad. Echt een aanrader.

Prima, juiste begeleiding, kinderen en volwassenen hebben zich uitstekend vermaakt.

Familie

Samen met familie een leuke klimochtend gehad. Na een duidelijke instructie zijn we gaan klimmen en hebben veel plezier gehad. Al met al een geslaagde dag. Alleen als je een bril draagt, doe deze... Samen met familie een leuke klimochtend gehad. Na een duidelijke instructie zijn we gaan klimmen en hebben veel plezier gehad. Al met al een geslaagde dag. Alleen als je een bril draagt, doe deze af als het kan of doe er een touwtje aan. Zeker met het tokkelen is de kans aanwezig dat je hem een keer verliest.

Jef

Samen met mijn zesjarige zoontje geweest. Was echt heel erg leuk. Doordat er een speciaal zekeringsysteem is hoef je op een route niet “over te koppelen”. Daarmee is het echt heel veilig. Al met al... Samen met mijn zesjarige zoontje geweest. Was echt heel erg leuk. Doordat er een speciaal zekeringsysteem is hoef je op een route niet “over te koppelen”. Daarmee is het echt heel veilig. Al met al echt een leuke paar uurtjes gehad.

Gilles

Schitterende dag beleefd met onze kids van 8 jaar oud! Wij deden de oranje parcours en deze waren voor kinderen en beginners al top! Wij komen zeker terug om de rest van dit prachtige parcours af te... Schitterende dag beleefd met onze kids van 8 jaar oud! Wij deden de oranje parcours en deze waren voor kinderen en beginners al top! Wij komen zeker terug om de rest van dit prachtige parcours af te leggen!