Wilco

Vandaag hebben we met een clubje meiden van 9 en 10 de verjaardag van mijn dochter gevierd in Klimbos Dordrecht. Ik had goed contact met Klimbos vooraf en we kregen een uitgebreide introductie ter... Vandaag hebben we met een clubje meiden van 9 en 10 de verjaardag van mijn dochter gevierd in Klimbos Dordrecht. Ik had goed contact met Klimbos vooraf en we kregen een uitgebreide introductie ter plekke. We deden alleen de 3 junior-parcoursen en ik vroeg me af of dat niet te makkelijk zou zijn voor de meiden, aangezien ze al toegankelijk zijn vanaf 6 jaar en 1.20 meter. Nou, dat waren ze niet: ze waren heel leuk en uitdagend voor de dames en hadden een leuke opbouw qua moeilijkheidsgraad. Precies goed voor deze leeftijd. Ze hebben allemaal een topdag gehad.

Reactie Klimbos Nederland:

Wat fijn dat jullie zo hebben genoten!

Sandea

Goed alleen een beetje duur

Reactie Klimbos Nederland:

Hi Sandra, bedankt voor je feedback! Jammer dat je de prijs aan de hoge kant vindt, maar we zijn blij dat je wel hebt genoten!

Gisteren nog eens een uitstapje naar het Klimbos, voor ons reeds de derde maal. Onze kids (13 en 10 jaar) hadden elk een vriendin meegenomen die nog geen klimervaring hadden in het Klimbos. Het... Gisteren nog eens een uitstapje naar het Klimbos, voor ons reeds de derde maal. Onze kids (13 en 10 jaar) hadden elk een vriendin meegenomen die nog geen klimervaring hadden in het Klimbos. Het bleek een voltreffer. Voorlopig zijn onze kids het nog niet beu, dus binnen een paar maanden staan we er weer terug.

Reactie Klimbos Nederland:

Wat heerlijk! Tot een volgende keer :)

Super leuk en tof. Goede begeleiding, info en aangename begeleiders.

Mike

Mooi klimbos met goede faciliteiten

Top!

Albert Wijers

Fantastische beleving

👍

Met de hele familie (22 tot 66 jaar) een hele fijne middag beleefd. Goede instructie, alle klimtoestellen keurig onderhouden. Mooi, net klimpark, leukt uitdagingen, afwisselende toestelllen. Met de hele familie (22 tot 66 jaar) een hele fijne middag beleefd. Goede instructie, alle klimtoestellen keurig onderhouden. Mooi, net klimpark, leukt uitdagingen, afwisselende toestelllen.
Er werd zelfs een verwarmd plekje geregeld waar onze dochter haar zoon kon voeden.
Enige minpuntje: we moesten een klein kwartier wachten voordat de instructie begon en instructie/gordels controleren duurde wat lang. Het was best wel fris buiten, dus lang stilstaan/koukleumen.

Reactie Klimbos Nederland:

Bedankt voor jullie feedback en wat leuk dat het een geslaagde dag was!
Bedankt voor jullie feedback en wat leuk dat het een geslaagde dag was!
Helaas kunnen we niets veranderen aan de weersomstandigheden, maar ik kan me voorstellen dat het even koud was. Maar na het klimmen, was dat vast het geval niet meer! :)

Tonino

Een geweldige dag gehad!

👍

Mooi onderhouden, overzichtelijk en afwisselend klimbos

Reactie Klimbos Nederland:

Bedankt voor het compliment!