Super leuke dag gehad met onze kinderen variërend van leeftijd tussen 5 en 15 jaar. We hebben ons allemaal goed vermaakt. Zelfs na 6 uur klimmen wilden ze nog niet mee naar huis..

Lisanne

Super leuke middag gehad! Parcour is echt leuk voor volwassenen. Prima geregeld, alles ziet er goed uit en behulpzaam personeel.

Olaf

Super parcours. Lekker wat uitdaging. Ontdekken waar je grenzen liggen. Behulpzaam personeel maar je moet het zelf doen. We gaan zeker nog eens terug.

Linda

Super service hadden gereserveerd maar het regende zo hard dat we bij de uitleg al doorweekt waren. We mochten hem toen verplaatsen naar een andere dag. Die dag weer met open armen ontvangen en... Super service hadden gereserveerd maar het regende zo hard dat we bij de uitleg al doorweekt waren. We mochten hem toen verplaatsen naar een andere dag. Die dag weer met open armen ontvangen en super leuk gehad

Dino00

Superervaring! Gevarieerd parcours, voor elk niveau wat wils.

Heike

Superleuk voor het hele gezin. Erg hoog en mooi uitdagend. Alleen voor échte avonturiers!

Barbara

Toch lastig om afstand te houden bij het plateau ivm Corona. Het is dus echt zelf goed opletten al kan je niet altijd zien of er iemand op het plateau staat. Verder lastig als je twijfelt of je... Toch lastig om afstand te houden bij het plateau ivm Corona. Het is dus echt zelf goed opletten al kan je niet altijd zien of er iemand op het plateau staat. Verder lastig als je twijfelt of je wel of niet mee gaat. Ik heb hoogtevrees en heb omdat je moet reserveren dus wel voor mijzelf een ticket gekocht (verder met vier kids en nog een volwassene) na 1 avontuur (want je moet door en kan in principe niet terug) was ik er wel klaar mee. Verder mooi voor de kinderen, ze hebben genoten. Ze hebben echt uren zich vermaakt! Ik blijf de volgende keer op met beide benen op de grond?