Marius

Voor het eerst met mijn zoon van 8 jaar wezen klimmen. Erg leuk en goed verzorgt!

J.J.G.

Vriendelijk personeel, die de tijd voor je neemt en je goed informeert over het klimmen. Ik ben echter van mening dat er een "selectie"gemaakt moet worden in het kader van wie in bepaalde routes... Vriendelijk personeel, die de tijd voor je neemt en je goed informeert over het klimmen. Ik ben echter van mening dat er een "selectie"gemaakt moet worden in het kader van wie in bepaalde routes mag. Ik zag teveel te kleine kinderen , veelal met hun in mijn ogen wat dwaze ouders, in veel te moeilijke routes klimmen. Hetgeen enerzijds leidde tot hopeloze opstoppingen en anderzijds tot het zelfs moeten weghalen/redden door een personeelslid van een klein ventje die niet verder durfde. Wellicht dat de "reikwijdte norm" moet worden aangepast aan leeftijdsnorm.

Klant

Wat een leuke plek om actief te zijn met kinderen! Personeel is heel behulpzaam en vriendelijk. En deze oma van 63 heeft alles mee geklommen. Ook de vrije val!

Mevrouw

Wat een prachtig bos. Met een super veilig systeem en heldere uitleg klim je op eigen tempo het bos door.

Mariko

Wat kan ik zeggen? Een super leuk, uitdagend en sportief uitje. Super vriendelijk personeel. Behulpzaam en geduldig. Ook tijdens deze lastige tijden geen stres en gewoon op een gezellige manier... Wat kan ik zeggen? Een super leuk, uitdagend en sportief uitje. Super vriendelijk personeel. Behulpzaam en geduldig. Ook tijdens deze lastige tijden geen stres en gewoon op een gezellige manier genieten

We hebben een hele leuke middag gehad! Veilig klimmen en vriendelijke mensen als begeleiders.

JourneyV.

We waren met zes mensen naar dit klimbos gegaan. En we vonden het allemaal echt super leuk! Zeker een aanrader om naar dit klimbos te gaan!

We zijn in deze vakantie 2 keer in dit klimbos geweest. Het is professioneel met mooie parcours. En het personeel is heel vriendelijk en bekwaam. Super naar onze zin gehad.

M

Wij (2 moeders en 3 kids van 19, 20 en 21) hebben ons uitstekend vermaakt. Ondanks de hitte was het in de ochtend prima vertoeven in de boomtoppen. Zeer vriendelijk enthousiast personeel.... Wij (2 moeders en 3 kids van 19, 20 en 21) hebben ons uitstekend vermaakt. Ondanks de hitte was het in de ochtend prima vertoeven in de boomtoppen. Zeer vriendelijk enthousiast personeel. Hoogtevrees hier toch redelijk onder controle gehouden.