Vakantie

Wij hebben een leuke en veilige dag gehad. Goede maatregelen omtrent de veiligheid, goede instructies, en toch een gezellige dag. Zelfs de kinderparcours zijn hier uitdagend en leuk voor de iets... Wij hebben een leuke en veilige dag gehad. Goede maatregelen omtrent de veiligheid, goede instructies, en toch een gezellige dag. Zelfs de kinderparcours zijn hier uitdagend en leuk voor de iets jongere kinderen.

Lianne

Wij hebben genoten van een dagje in het klimbos in Ruurlo. We konden ons er met gemak een hele dag vermaken. Onze 4 kinderen (13,11,11,10) konden zich heel goed zelf redden op de routes die geschikt... Wij hebben genoten van een dagje in het klimbos in Ruurlo. We konden ons er met gemak een hele dag vermaken. Onze 4 kinderen (13,11,11,10) konden zich heel goed zelf redden op de routes die geschikt waren voor hun leeftijd. En op de overige routes ging er gewoon 1 van ons mee. Alles ziet er goed onderhouden uit en veiligheid staat echt voorop! Ook in corona tijd een prima uitje, omdat er goed rekening met elkaar te houden is.

Melle

Wij hebben met ons gezin + 2 vrienden zeer genoten van de uitdagingen in het klimbos. De ontvangst was prettig, de uitleg goed en de parcoursen waren uitdagend, terwijl we ons absoluut veilig... Wij hebben met ons gezin + 2 vrienden zeer genoten van de uitdagingen in het klimbos. De ontvangst was prettig, de uitleg goed en de parcoursen waren uitdagend, terwijl we ons absoluut veilig voelden. De wachttijden vielen mee. Er was extra water vanwege de hitte. Kortom, we hebben ons uitstekend vermaakt.

Wij hebben met ons gezin een super leuke sportieve middag gehad. Personeel was vriendelijk en behulpzaam. Ook toen er routes erg druk waren gaven ze tips welke andere route we ook konden nemen. Eén... Wij hebben met ons gezin een super leuke sportieve middag gehad. Personeel was vriendelijk en behulpzaam. Ook toen er routes erg druk waren gaven ze tips welke andere route we ook konden nemen. Eén tip: bij de vrije val mag wel wat meer actieve toezicht. Na mij klom er iemand de ladder op die geen instructie had gehad over de extra zekering. Dat kan echt beter.

Wij mochten er pas om 16:00 uur in en waren daarmee de laatste groep, na introductie en proefronde konden wij om 16:30 vrij gaan klimmen. Helaas wisten wij niet dat het park om 18:00 zou sluiten en... Wij mochten er pas om 16:00 uur in en waren daarmee de laatste groep, na introductie en proefronde konden wij om 16:30 vrij gaan klimmen. Helaas wisten wij niet dat het park om 18:00 zou sluiten en dat wij (mij dochter en ik) na de rode en blauwe route te hebben gedaan, al weer moeten vertrekken. Op de site stond 3,5 uur klim plezier, maar voor de 42 euro entree kregen wij feitelijk maar anderhalf uur. Het zou fijn zijn als dat vooraf duidelijk aangegeven zou worden.

Robert

Wij zijn dit keer in Lage Vuursche geweest; we vonden deze net even wat minder dan het Klimbos in Apeldoorn (Apeldoorn is uitdagender, deze laatste verdient zeker een ster meer :)).

Koen

Zeer fijn om te klimmen tussen de bomen. Voor jong en oud voldoende uitdaging en afwisseling. Alles is veilig en wordt goed begeleid. Zeer vriendelijke ontvangst.

Paul

Zeer goede begeleiding, leuke uitdagende klimroutes voor de hele familie en lekkere pannenkoeken.

Bart

Zeer leuk en vooral veilig! Goede uitleg en fantastisch parcours!

Sigrid

Zeer leuk klimbos met uitdagende routes. Je raakt niet uitgespeeld.