Elizaveta

De WC’s waren gesloten. Verder is het klimbos prachtig!

jessica

Dikke lol gehad Je word top begeleid... en veiligheid op nummer 1 wij komen zeker een keer terug

Duidelijke instructies bij binnenkomst en een korte maar krachtige uitleg over het zekeren. Daarna mocht je vrij klimmen door het park. Als kind vond ik het al leuk, maar het is ook leuk om met je... Duidelijke instructies bij binnenkomst en een korte maar krachtige uitleg over het zekeren. Daarna mocht je vrij klimmen door het park. Als kind vond ik het al leuk, maar het is ook leuk om met je vriend of vriendin te doen!

Zuzana

Duidelijke instructies, verschillende niveaus, tijd goed afgestemd. Jij hebt echt 3 uur nodig om volledig te genieten van de hele Klimbos. Een min punt was dat de grijze baan met een vrije val... Duidelijke instructies, verschillende niveaus, tijd goed afgestemd. Jij hebt echt 3 uur nodig om volledig te genieten van de hele Klimbos. Een min punt was dat de grijze baan met een vrije val gesloten was en er was een lange rij bij de bruine baan. Wij hadden een topdag gehad!

Baswan

Duidelijke uitleg en aardige medewerkers. Het klim materiaal lijkt goed onderhouden.

Duidelijke uitleg met corona maatregelen in acht neming, mooie parcoursen door de bomen en voor ieder wat wils!

noekie

Een geweldige ervaring. Top en leuk om te doen. Zeker voor herhaling vatbaar.

A.

Een heel leuk gezinsuitje. Voor iedereen is er wel een baan die ze kunnen/willen doen.