Eindeloos betaalbaar sportief plezier voor jong en oud

Bormann

Elk jaar weer een feestje voor onze logeetjes op de camping Het gaat nooit vervelen.

Enige tip die ik heb is dat ons niet duidelijk alle info werd gegeven toen we binnen kwamen. Verder was het erg leuk en goed geregeld.

Rieneke

Er werd te weinig rekening gehouden met de 1,5 m afstand

Adri

Er wordt goed de tijd genomen om duidelijk uit te leggen hoe e.e.a. werkt en welke regels er zijn. Er is altijd wel een medewerker in de buurt om je te helpen als je een vraag hebt. Wel wilde... Er wordt goed de tijd genomen om duidelijk uit te leggen hoe e.e.a. werkt en welke regels er zijn. Er is altijd wel een medewerker in de buurt om je te helpen als je een vraag hebt. Wel wilde iedereen om te beginnen de makkelijkste route nemen, waardoor er een wachtrij ontstond op die plek. Mensen vonden het duidelijk moeilijk om afstand te houden van andere huishoudens. De 3,5 uur waren zo om, er was geen tijd om je te vervelen.

Stephan

Erg gaaf Klimbos. We verwachten hier nog wel een keertje vaker te komen.

Yvonne

Erg leuk en mooi klimbos met genoeg parcours voor verschillende leeftijden.

Erg leuk klimbos, fijn en goed personeel en genoeg uitdaging!

Roel

Erg leuk klimbos. Lekker hoog en veel verschillende uitdagingen. Goed instructie. Behulpzaam team. Was top.

Ronnie

Erg leuk parcours met voor alle leeftijden een uitdaging. Misschien een tipje: op het einde van de routes een afdaling naar beneden ipv met de trap naar beneden