Anoniem8

Erg leuk uitje, ook als het regent. Van maatregelen tegen Covid-19 heb ik weinig gemerkt: het was even druk als vorig jaar rond deze tijd.

ragnhilde

Erg leuk, je voelt je best veilig. Alles ziet er ‘gecontroleerd’ uit. Ik had een extra bord met uitleg over de tokkelbaan wel fijn gevonden. Naïef van me, maar ik had me niet gerealiseerd dat ik... Erg leuk, je voelt je best veilig. Alles ziet er ‘gecontroleerd’ uit. Ik had een extra bord met uitleg over de tokkelbaan wel fijn gevonden. Naïef van me, maar ik had me niet gerealiseerd dat ik uiteraard ook wat moest klimmen om op die 17 m hoogte te komen. Verder niets anders dan lof. En pluspunt: jullie catering is tenminste normaal geprijsd.

Erg leuk. Prima uitleg en aardig personeel. Uitdagende routes en een mooie tokkel baan.

Fleur

Erg leuk. Route oranje was super voor onze zoon van 6. Maar ook nog uitdaging genoeg voor onze dochter van 9 en ook zelfs nog voor ons. Alles netjes verzorgd en een goede instructie. Super ochtend... Erg leuk. Route oranje was super voor onze zoon van 6. Maar ook nog uitdaging genoeg voor onze dochter van 9 en ook zelfs nog voor ons. Alles netjes verzorgd en een goede instructie. Super ochtend gehad ondanks Corona.

Mevrouw

Erg leuke klimmiddag gehad, mooi en uitgebreid klimbos. De vrije val was nieuw voor ons, goed voor een adrenalinekick?

Fantastisch Klimbos 1 van de betere. Goede duidelijke uitleg en veilig.

Anoniemt

Fantastisch klimbos! Diverse parcours, veilig, vriendelijk personeel, prachtige natuur.