A Bakker

Prima georganiseerd: duidelijke uitleg, veilig klimmen

👍

Gezellige middag

👍🏻

Nathalie

Wat een onwijs leuke activiteit voor jong en oud. Wij hebben echt genoten!

Reactie Klimbos Nederland:

Wat heerlijk om te lezen!

Tessa

Goede instructies, prachtige omgeving, veel variatie in klimroutes, niveaus goed aangegeven.

Top om te lezen!

Lex Boonen

Zeer goede uitleg, behulpzaam, aanmoediging

👍

Raymond

Top uitje voor zowel kinderen als volwassenen. Lekker in de buitenlucht en het klimmen is veilig en voor alle niveaus geschikt. Eerst een goede uitleg gehad waarna de 3 uur voorbij.vlogen Wij gaan... Top uitje voor zowel kinderen als volwassenen. Lekker in de buitenlucht en het klimmen is veilig en voor alle niveaus geschikt. Eerst een goede uitleg gehad waarna de 3 uur voorbij.vlogen Wij gaan zeker nog een keer!

Super, tot snel!

alan major

Erg leuke dag gehad wij zijn met 4 kinderen en 2 volwassen naar de klimbos gegaan maar erg jammer dat het nu maar 2.5 uur klimmen is dat is erg kort voor het bedrag dat je betaald voor het klimmen (... Erg leuke dag gehad wij zijn met 4 kinderen en 2 volwassen naar de klimbos gegaan maar erg jammer dat het nu maar 2.5 uur klimmen is dat is erg kort voor het bedrag dat je betaald voor het klimmen ( als je achter een groep zit wat iets rustiger is kan je 3 banen pakken erg jammer deze nieuwe regel van 2.5 uur ) had graag gezien zoals het eerder was de hele dag .
Gr familie major

Reactie Klimbos Nederland:

Beste Alan, bedankt voor je review! Goed om te lezen dat jullie een leuke dag hebben gehad. Het klimuitje bedraagt 3 uur (incl. instructie). Dit wordt gecommuniceerd tijdens het boeken, ook is dit... Beste Alan, bedankt voor je review! Goed om te lezen dat jullie een leuke dag hebben gehad. Het klimuitje bedraagt 3 uur (incl. instructie). Dit wordt gecommuniceerd tijdens het boeken, ook is dit al een aantal jaren het geval. Jammer dat dit niet bekend was bij je.

Jan

Heerlijk uitdagend klimbos en erg vriendelijk personeel. Erg jammer dat niet vooraf bekend was dat de zipline niet open was nav stormschade.

Reactie Klimbos Nederland:

Bedankt voor je reactie, Jan! De tokkelbaan is helaas 1 dag dicht geweest in verband met de stormschade, helaas was jij er net die dag.