Lieselotte

Goede begeleiding, zeer veilig, veel uitdagende routes, professionele personeel.

Olivier

Goede begeleiding. Leuke klimroutes. Kids hebben genoten.

J

Goede duidelijke uitleg en leuke routes. Alleen jammer dat er zoveel wespen zaten. Wij hebben een heerlijke dag gehad.

Ymie

Goede instructie en eerst onder begeleiding oefenen pas daarna op naar het echte werk! Uitdaging genoeg, steeds moeilijker. Je bent hier wel even bezig. Voor kijkers ook toegankelijk, al levert dat... Goede instructie en eerst onder begeleiding oefenen pas daarna op naar het echte werk! Uitdaging genoeg, steeds moeilijker. Je bent hier wel even bezig. Voor kijkers ook toegankelijk, al levert dat wel een stijve nek op na zo'n 3 uur omhoog kijken ? Aanrader!!

Henkjan

Goede instructie en prachtige en foto's uitdagende parcours. Ook de jr parcours zijn top.

Gil

Goede klimmogelijkheden en goede begeleiding. Daarnaast zijn de spullen up to date. Het enige nadeel was de verstopte wc’s waarvoor we even verderop (buiten het klimbos zelf) moesten zijn. Dat is... Goede klimmogelijkheden en goede begeleiding. Daarnaast zijn de spullen up to date. Het enige nadeel was de verstopte wc’s waarvoor we even verderop (buiten het klimbos zelf) moesten zijn. Dat is met een kinderfeestje nog wel eens een uitdaging.

Richard

Goede planning, uitleg en voor kinderen uitdagend maar goed te doen! Zeker parcour 1, 2 , 4. En voor de grote kinderen;) leuk en veelzijdig! Wij gaan zeker nog een keer terug zonder de kids.

Martijn

Goede service, uitermate vriendelijk personeel met veel kennis van het vak.

Aartjan

Goede uitleg, aandacht voor veiligheid en mooie parcours. De bungy jump en de vrije val zijn echt next level!

Tim

Goede uitleg, hele fijne medewerkers erg behulpzaam, en routes op allerlei niveau's. Incl te gekke tokkelroute als je alleen wilt tokkelen. Echt een aanrader !!!!