Goede uitleg, uitdagend parcours. Onze dochter van 7 vond het erg spannend maar heeft enorm genoten. En wij als ouders ook heel erg

Kitty

Goede uitleg, veilige omgeving, veel klim plezier

Goede uitleg,veel personeel om de veiligheid te bewaken. Gelukkig veel bankjes. Toiletten helaas buiten gebruik, maar op de speelweide ook een toiletunit. Koffie, thee, fris water, snoep. Goed te... Goede uitleg,veel personeel om de veiligheid te bewaken. Gelukkig veel bankjes. Toiletten helaas buiten gebruik, maar op de speelweide ook een toiletunit. Koffie, thee, fris water, snoep. Goed te doen.

Goede uitleg. veilig en fijn systeem om mee te klimmen. leuke en uitdagende klimroutes.

Stan

Heel afwisselend, goede deskundige uitleg en begeleiding. Mooi parcours!

Walter

Heel erg leuk om te doen. Goede instructies en goed verzorgd allemaal. Eerste ervaring met een klimbos maar zal zeker niet de laatste keer zijn.

Heel fijne ervaring. Klimbos is zeker een aanrader, wij zijn gaan klimmen bij 34° en dit zonder problemen. Ook de begeleiders waren zeer behulpzaam en vriendelijk.

Valerie

Heel fijne namiddag gehad in het Klimbos Brabantse Wal! Zeer ervaren instructeurs, die telkens heel vriendelijk en geduldig uitleg en tips gaven. Het was de tweede keer dat we naar daar gingen. Mijn... Heel fijne namiddag gehad in het Klimbos Brabantse Wal! Zeer ervaren instructeurs, die telkens heel vriendelijk en geduldig uitleg en tips gaven. Het was de tweede keer dat we naar daar gingen. Mijn zonen zijn nu 10 en 12. Hoogtepunt van hun zomervakantie! Ook weer letterlijk én figuurlijk:))

Jessie

Heel leuk om te doen! En een goede en professionele uitleg.. mooi groot klimbos ook!

Bastiaan

Heel leuk om te doen. Af en toe wat lange rijen (feedback van mijn zoon).