Heel leuk, maar erg druk, waardoor je op het parcours steeds moet wachten op mensen die niet zo snel waren

G.J.

Heel leuke activiteit. Het klimbos is erg geliefd bij onze twee kleindochters, ook bij de wat angstiger van de twee. De meisjes voelen zich heel veilig en worden gestimuleerd tot allerlei... Heel leuke activiteit. Het klimbos is erg geliefd bij onze twee kleindochters, ook bij de wat angstiger van de twee. De meisjes voelen zich heel veilig en worden gestimuleerd tot allerlei activiteiten. (leeftijd 13 en 11 jaar)

Eveline

Heel mooi klimpark met veel en uitdagende routes. Wij wisten vooraf niet dat er verschillende opties waren en welke leeftijden precies wat kunnen doen maar vraag daar actief naar want er is meer... Heel mooi klimpark met veel en uitdagende routes. Wij wisten vooraf niet dat er verschillende opties waren en welke leeftijden precies wat kunnen doen maar vraag daar actief naar want er is meer mogelijk dan je op de website ziet. Wij hadden 2 kinderen van 8 en 10 jaar en een ouder en het was voor iedereen uitdagend en erg leuk :-)!!

Heel mooi park. Hele gaaf en uitdagend klim parcours. Alleen jammer dat aan het eind van een klim het ophoudt doordat iedereen de laddertrap af moet en dat duurt erg lang. Het zou fijn zijn als dat... Heel mooi park. Hele gaaf en uitdagend klim parcours. Alleen jammer dat aan het eind van een klim het ophoudt doordat iedereen de laddertrap af moet en dat duurt erg lang. Het zou fijn zijn als dat op een andere manier kan worden opgelost zodat dat sneller doorloopt. Maar we hebben onwijs genoten. Ook leuk en behulpzaam personeel.

Irma

Heel mooi park. Zit heel goed in elkaar. Vriendelijk personeel.

Anne

Heel tof en fijne begeleiding, Jammer genoeg hanteert de horecazaak niet echt veilige maatregelen inzake Covid

postvrouwke

Heel veilig, goed geregeld, weinig social distance

Shirley

Heerlijk geklommen, duidelijke instructie en fijne hulp toen het nodig was.

Heerlijk uitje voor de kinderen. Prima begeleiding. Ook spannend voor de ouders.