Eveline

Heerlijke dag gehad. Ondanks de hitte hebben de kinderen en wij ons goed vermaakt. Vriendelijke en kundige begeleiding. Ook waren ze zo attend om gratis water ter beschikking te stellen. Kortom, top!

Gisela

Heerlijke klimpark verschillende niveaus. Aardig personeel en goede voorzieningen

mevr.

Heerlijke middag gehad! Goede uitleg en begeleiding. We gingen voor het eerst klimmen met onze dochters van 7 en 9. Een groot succes!!!

Tamara

Heerlijke middag geklommen met de kinderen! Personeel was vriendelijk, enthousiast en bekwaam!

Lucie

Hele leuke tijd gehad. We zouden graag wat meer kluisjes zien. Die waren allemaal in gebruik.

G.M.

Het is een gezellig bos met leuke uitdagende banen. Mooie omgeving. Zeer aan te bevelen. De kinderen willen graag nog een keer terug:-)

meneer

Het Klimbos bevindt zich in een mooie bosrijke omgeving. De sfeer was erg relaxed. We hebben duidelijke instructies gekregen, en daarna kon ik met de kinderen de verschillende routes doen. Het is... Het Klimbos bevindt zich in een mooie bosrijke omgeving. De sfeer was erg relaxed. We hebben duidelijke instructies gekregen, en daarna kon ik met de kinderen de verschillende routes doen. Het is zeker een aanrader. Heb mijn vrienden (met kinderen) de tip al gegeven.

Angelique

Het klimbos met hun routes zijn echt leuk. Voor ieder wat wils! De uitleg vooraf aan het klimmen voor goed uitgelegd, tevens staan ze ook voor je klaar als je vragen heb. We komen zeker terug??

carola

Het was een geslaagd uitje, we kregen prima uitleg. Misschien is het handig om voor het zwarte parcours een minimum lengte van 1.70 te hanteren. Vooral de netten zijn lastig wanneer je 1.65 bent?.