Karel

Ik ben er met mijn kleinkinderen geweest zij hebben genoten. Alles werd perfect uit gelegd en gecondoleerd of alles goed vast zat ?

josephien

Ik ben zeer tevreden over de uitleg, het opletten tijdens het proefklimmen en het toezicht tijdens het klimmen. Mijn kleinkinderen hebben het er nóg over hoe leuk het Klimbos was.

Olivier

Ik en mijn vriendin vonden het zo erg leuk! We gaan er zeker nog eens heen! Echt top geregeld met onder andere de horeca, etc! Super veel complimenten naar jullie!

Fokko

Ik heb als vader net zoveel plezier gehad als mijn tweeling van 10. Erg mooi aangelegd, en veilig..

M

Ik heb samen met mijn dochter (7) een enorme leuke ochtend gehad. Voor haar was het een enorme leuke kennismaking met het klimmen in de bossen. Heel uitdagend en super veilig door het continu... Ik heb samen met mijn dochter (7) een enorme leuke ochtend gehad. Voor haar was het een enorme leuke kennismaking met het klimmen in de bossen. Heel uitdagend en super veilig door het continu zekersysteem. Wij komen zeker terug!

Brabant

Ik heb samen met mijn kinderen een super leuke dag gehad. Alles was prima geregeld en de corona richtlijnen werden vooraf duidelijk uitgelegd en waren goed op te volgen. Het heeft echt helemaal geen... Ik heb samen met mijn kinderen een super leuke dag gehad. Alles was prima geregeld en de corona richtlijnen werden vooraf duidelijk uitgelegd en waren goed op te volgen. Het heeft echt helemaal geen negatief effect gehad op deze dag. Zeker voor herhaling vatbaar.

Ik vind het erg druk in het bos. Ik had verwacht dat de groepen kleiner zouden zijn. Eigenlijk zouden er bij elke op en afgang van een parcours desinfectie moeten zijn want iedereen zit overal aan.

Marissa

Ik vond het op zich toch vrij druk om beperkingen te hebben op tickets ivm covid19. Voor de rest was het wederom leuk.

Ed

Ja leuke klim voor 8 jarige met zijn opa van 66, oranje route gedaan, en 3 uur geklommen en getokkeld. Best wel uitdagend voor onze eerste keer en zeker heel leuk, om later nogmaals te doen.

Kinderen moesten heel lang wachten, van tevoren en tijdens de pauze voordat we weer begonnen. Twee keer ruim een halfuur te laat, erg zonde van de tijd. Begeleiding in het klimbos was er amper,... Kinderen moesten heel lang wachten, van tevoren en tijdens de pauze voordat we weer begonnen. Twee keer ruim een halfuur te laat, erg zonde van de tijd. Begeleiding in het klimbos was er amper, waren druk met andere klusjes. Kinderen werden van het kastje naar de muur gestuurd om te vragen of er iemand met hen de hoge baan wilde doen. Kinderen hebben een leuke dag gehad, maar wel echt wat minpunten!!!