Leuk uitje, sportief en helemaal Corona proef! Top lokatie en vriendelijk personeel.

M’n

Leuk voor de kleinkids! Diverse klimroutes mogelijk. Hoe hoger, hoe groter je moet zijn!

Cindy

Leuk, gevarieerd klimbos voor alle leeftijden! Personeel vriendelijk en behulpzaam.

Dorien

Leuk, groot klimbos met uitdagende routes en een bungee jump. Heel leuk voor de kinderen. Klimbos is een aanrader. Leuk uitje.

Leuk, spannend voor groot en klein. Goede uitleg en begeleiding. Covid proof. Geen reden om niet heen te gaan

Mario

Leuk...spannend en vol avontuur. En vriendelijke en behulpzame begeleiders.

Simone

Leuke banen, vriendelijk personeel, duidelijke instructie, goed onderhouden omgeving. 3,5u geeft “waar voor je geld” al hadden we nog wel net iets langer willen blijven. De Tokkelbaan viel het meest... Leuke banen, vriendelijk personeel, duidelijke instructie, goed onderhouden omgeving. 3,5u geeft “waar voor je geld” al hadden we nog wel net iets langer willen blijven. De Tokkelbaan viel het meest in de smaak bij dochter van 8.

Machteld

Leuke dag met de kinderen en zelf ook gedaan wat ik nooit eerder heb gedurfd: hoog in de bomen klimmen en tokkelen.....

Leuke en veilige klimroutes voor jong en ouder.