Jurgen

Leuke klimbanen, jammer dat bungiejumpen buiten gebruik was. Horeca lange wachttijden, personeel druk met andere dingen.

mevr.

Leuke klimroutes van verschillende niveaus. Vriendelijk personeel

Piet

Leuke locatie en goed onderhouden. Duidelijke uitleg waar de tijd voor werd genomen. Samen met zoontje van 9 geklommen en ons zo'n 3 uur vermaakt.

Walter

Leuke middag gehad op het terrein van het Klimbos. De covid-19 maatregelen werden op de grond goed gevolgd, bijvoorbeeld werden de toiletten elke 15 minuten nagelopen en schoongemaakt. Echter in de... Leuke middag gehad op het terrein van het Klimbos. De covid-19 maatregelen werden op de grond goed gevolgd, bijvoorbeeld werden de toiletten elke 15 minuten nagelopen en schoongemaakt. Echter in de diverse routes werd de anderhalve meter niet altijd gehouden. Bij de uitleg werd er gezegd dat er vier personen op een platvorm mochten verblijven, dat had echt anders verwoord moeten worden. Accommodatie was erg stoffig.

Leuke routes, goede begeleiding en alles netjes verzorgd.

Marian

Locatie Apenheul. Ivm Corona-maatregelen flink om moeten lopen voordat we bij het klimbos aankwamen. Bij aankomst gemeld. We moesten even wachten op instructie...te lang en hebben uiteindelijk maar... Locatie Apenheul. Ivm Corona-maatregelen flink om moeten lopen voordat we bij het klimbos aankwamen. Bij aankomst gemeld. We moesten even wachten op instructie...te lang en hebben uiteindelijk maar personeel aangesproken. Instructie werd gegeven aan een grotere groep dan geboekt op die tijd, maar daar werd verder geen actie op ondernomen. Onvoldoende informatie, aandacht en hulp voor degene die niet eerder hadden geklommen. Tijdens het klimmen geen personeel meer gezien. Er was 1 wasbakje om je handen te wassen, papieren handdoeken waren op. Toilet maar overgeslagen. Voor ons iig niet voor herhaling vatbaar. Er zijn leukere klimbossen.

Mw.

Makkelijk reserveren, duidelijke uitleg bij de start en super leuke routes in de bomen :)

Mark

Mark genoot van de oranje klim bomen. Alleen kwam hij ook hele angstige oudere mensen tegen, die eenmaal aan zo’n parcours begonnen waren , die helemaal af moeten maken, met de bibbers in hun... Mark genoot van de oranje klim bomen. Alleen kwam hij ook hele angstige oudere mensen tegen, die eenmaal aan zo’n parcours begonnen waren , die helemaal af moeten maken, met de bibbers in hun lijf... Als je daarachter zit is er weinig aan.. Dan duurt het te lang..

Medewerkers waren heel behulpzaam en er is van jong tot oud wat te doen. Zeker een aanrader!

Ineke

Met (klein)kinderen heerlijke middag gehad in het klimbos. Het was warm, maar gelukkig ook schaduw