Christa

Met vijf klimmers tussen 9 en 45 met zeer uiteenlopende niveaus genoten van dit klimpark. Een prachtig bosrijk park. Mooie tokkelbaan. Heldere uitleg van de vriendelijke begeleiders. Park is netjes... Met vijf klimmers tussen 9 en 45 met zeer uiteenlopende niveaus genoten van dit klimpark. Een prachtig bosrijk park. Mooie tokkelbaan. Heldere uitleg van de vriendelijke begeleiders. Park is netjes en goed onderhouden.

RP

Met z'n 5e wezen klimmen. Echt een leuk bos met geinige en originele klim-elementen. Veilig en gemakkelijk zekersysteem. Park ziet er ook verzorgd uit. Personeel was wat minder. Deden hun werk en... Met z'n 5e wezen klimmen. Echt een leuk bos met geinige en originele klim-elementen. Veilig en gemakkelijk zekersysteem. Park ziet er ook verzorgd uit. Personeel was wat minder. Deden hun werk en daar bleef het ook bij, kwam geen lach of emotie vanaf. Ook tijdens het klimmen kwamen we ze nergens tegen behalve als we vlak bij de ingang of instructie zone waren. Geeft je niet echt een veilig gevoel stel dat er gebeurt wat achter in het bos. Het park zelf 9/10! Qua personeel 4/10 kan echt stukken beter en enthousiaster!

Huigen

Mijn 3 kinderen (7-10-12) kregen goede rustige instructies. Op 'moeilijke' punten werden ze met rustige stem en uitleg en alle tijd geholpen om de hindernis zelf uit te kunnen voeren. De kinderen... Mijn 3 kinderen (7-10-12) kregen goede rustige instructies. Op 'moeilijke' punten werden ze met rustige stem en uitleg en alle tijd geholpen om de hindernis zelf uit te kunnen voeren. De kinderen hebben een superdag gehad.

Herma

Mooi aangelegd klimbos met voldoende uitdagingen. Duidelijke uitleg voor je kon beginnen met klimmen en ook erg duidelijk besproken hoe je veilig met in achtneming van corona richtlijnen kon... Mooi aangelegd klimbos met voldoende uitdagingen. Duidelijke uitleg voor je kon beginnen met klimmen en ook erg duidelijk besproken hoe je veilig met in achtneming van corona richtlijnen kon klimmen. Er liep ook de hele middag personeel rond om te kijken of alles goed ging. Hele fijne middag gehad.

Mooi klimbos goede instructie gahad alla was prima

Rossou

Mooi klimbos! Goede uitleg en leuk parcours. Op één parcours was een jongetje wat erg bang was en bijna niet vooruit kwam. Hierdoor moesten onze kids lang wachten, want je kunt niet ‘inhalen’.... Mooi klimbos! Goede uitleg en leuk parcours. Op één parcours was een jongetje wat erg bang was en bijna niet vooruit kwam. Hierdoor moesten onze kids lang wachten, want je kunt niet ‘inhalen’. Misschien dat hier iets op te bedenken is. Maar verder leuk park, zag er allemaal super netjes en goed onderhouden uit. Wij gaan ‘m aanraden!

Cees

Mooi klimbos, goede instructies,goed materiaal, verschillende klimtouwen vinden soms wat moeilijk

Mooi klimbos, waar alles er prachtig uitziet en goed verzorgd. Vriendelijke instructeurs die je graag willen helpen. Met onze kids van 6 & 8 hebben we er een top tijd gehad!!

Mark

Mooi klimpark voor zowel kinderen als volwassenen. Aanrader voor mooi dagje klimmen en klauteren