Klimfamilie

Mooi klimpark, met mooie (en zware) parcoursen. We hadden de pech dat we 3x lang moesten wachten tijdens de klim, omdat een voorganger niet verder kon/wilde. Maar werd ook weer goed opgelost door de... Mooi klimpark, met mooie (en zware) parcoursen. We hadden de pech dat we 3x lang moesten wachten tijdens de klim, omdat een voorganger niet verder kon/wilde. Maar werd ook weer goed opgelost door de organisatie. Een heel lange tokkel zou het afmaken...

Mooi onderhouden klimbos. Aardige medewerkers, top sfeer, top dag!

Sven

Mooi parcours met duidelijke instructies en bewegwijzering. Vriendelijk en geduldig personeel met passie voor het klimmen (klauteren). Voorzieningen (horeca en sanitair) zijn prima. Ik raad aan... Mooi parcours met duidelijke instructies en bewegwijzering. Vriendelijk en geduldig personeel met passie voor het klimmen (klauteren). Voorzieningen (horeca en sanitair) zijn prima. Ik raad aan vroeg op de dag te reserveren voor maximaal klimplezier (minder druk op de parcours).

Richard

Mooi weer dat helpt natuurlijk. Duidelijke uitleg gehad in een groep die niet te groot is, zou van mij zelfs iets kleiner mogen. Daarna oefenen met tokkelen. Daarna heerlijk lekker zelf op pad. Alle... Mooi weer dat helpt natuurlijk. Duidelijke uitleg gehad in een groep die niet te groot is, zou van mij zelfs iets kleiner mogen. Daarna oefenen met tokkelen. Daarna heerlijk lekker zelf op pad. Alle banen geven een veilig gevoel waar soms wel wat angsten overwonnen moesten worden door mijn dochtertje. Maar door het veilige gevoel heeft zij toch een fijne dag gehad waarbij het tokkelen haar het meeste bekoorde. Mijn zoon vond alles geweldig. Al met al een hele leuke dag dus. Top?

Anouk

Mooi, schoon en overzichtelijk Klimbos voor ieder wat wils. Enkele jongelui waren gevaarlijk en vervelend bezig, bewust touwen vastmaken, schommels blokkeren. Hier werd wel wat van gezegd, maar het... Mooi, schoon en overzichtelijk Klimbos voor ieder wat wils. Enkele jongelui waren gevaarlijk en vervelend bezig, bewust touwen vastmaken, schommels blokkeren. Hier werd wel wat van gezegd, maar het bleef bij waarschuwen (“Als we je dat nogmaals zien doen dan moet je het bos uit”). Wat mij betreft meteen korte metten mee maken voor het plezier en de veiligheid van anderen. Medewerkers waren wel zeer behulpzaam en beschikbaar voor vragen.

Mooie beleving! Park is goed onderhouden, vriendelijk en professioneel personeel. Komen graag nog eens terug!

Mooie klimsporen, veel vrijheid en niet te druk. Top uitje!

R

Mooie locatie, goede instructie, begeleiding en beveiliging en mooi parcours. Zeker een aanrader voor een ochtend of middag klimmen voor jong en oud.