Mooie locatie, vriendelijk en professionele medewerkers. Het was extreem warm en het Klimbos had voor een extra water tappunt gezorgd: top!

Annet

Mooie parcouren, goede uitleg en begeleiding. Mocht je als ouder niet mee willen doen kun je heerlijk wandelen in het bos of lekker op het terras zitten. Alles is dichtbij elkaar. Goed geregeld... Mooie parcouren, goede uitleg en begeleiding. Mocht je als ouder niet mee willen doen kun je heerlijk wandelen in het bos of lekker op het terras zitten. Alles is dichtbij elkaar. Goed geregeld allemaal. Prijsverhouding is prima!

Anoniems

Na 3 uur klimmen hadden de kinderen er nog niet genoeg aan. Goed gedaan dus ??

N

Niet zo overzichtelijk, aangegeven om routes te doen en als het druk is of iemand heeft zich tijdens de route overnemen kan je niet uitstappen hierdoor zat je soms 45 minuten op de zelde plek

william

Ons zoontje van acht heeft enorm genoten van de eerste keer in het klimbos! Hij zou zo weer gaan!

Claudia

Ontzettend leuk klimbos! Materiaal en de uitleg waren erg goed en vriendelijke medewerkers

Ontzettend leuke activiteit met vriendelijke medewerkers en zeer duidelijke uitleg. Zeker voor herhaling vatbaar.

Ontzettend mooi en spannend klimpark. Duidelijke instructie en voldoende personeel in het park aanwezig. Nu vanwege Corona reserveren op tijdslot. Alles netjes op tijd en zelfs rond sluitingstijd... Ontzettend mooi en spannend klimpark. Duidelijke instructie en voldoende personeel in het park aanwezig. Nu vanwege Corona reserveren op tijdslot. Alles netjes op tijd en zelfs rond sluitingstijd kon je nog een route starten.

Beulakker

Ontzettend naar ons zin gehad afgelopen zondag. Vriendelijke en leuke medewerkers. Bedankt voor ons dagje en tot de volgende keer bij een graad of 20.

Leontine

Onwijs leuk klimbos! Super aardig personeel die je in het begin alles goed uitleggen. Ook zijn ze volop aanwezig rond de routes voor vragen en aanwijzingen. De routes zijn allemaal echt heel leuk,... Onwijs leuk klimbos! Super aardig personeel die je in het begin alles goed uitleggen. Ook zijn ze volop aanwezig rond de routes voor vragen en aanwijzingen. De routes zijn allemaal echt heel leuk, uitdagend en verschillend. Mooie omgeving en alles is ook echt veilig. We hebben echt een super leuke dag gehad hier!