Ron

Spannende, maar veilige routes. Voldoende toezicht en vriendelijke medewerkers.

Jordi91

Super beleefd personeel en mooie routes, enkel de bruine route (die wel heeel tot is) liep vast door file, hierdoor veel van onze tijd verloren. Verders heb ik 0 kritiek punten en zou ik 5 sterren... Super beleefd personeel en mooie routes, enkel de bruine route (die wel heeel tot is) liep vast door file, hierdoor veel van onze tijd verloren. Verders heb ik 0 kritiek punten en zou ik 5 sterren geven!

Familie

Super familie uitje, uitdagend, spannend, sportief. Ontzettend gaaf en leuk om te doen! Kinderen wilde niet naar huis, wij hebben er echt van genoten. Is de prijs echt dubbel en dik waard.

Cindy

Super gaaf klimbos in een prachtig gelegen park. Leuk dat er veel tokkelbanen aanwezig zijn. We hebben genoten!

Mevr.

Super gaaf. Goed geregeld. Vrolijke heldere uitleg. Uitdagende parcoursen. Je kunt eten kopen of op de picknick tafels eigen eten en drinken nuttigen. Kluisje is gratis. Echt top top top.

Super goede begeleiding, verzorgde locatie, goede faciliteiten

Salm

Super klimbos, goed overzichtelijk en heel veilig. Hele vriendelijke en aardige begeleiders. Jullie krijgen van ons een dikke pluim. Zeker een aanrader voor jong en oud.

Super leuk al vanaf jonge leeftijd. Goede instructie voor beginners. Mijn zoontje van 7 en ik hadden een topdag! Leuk voor jong en oud dus en ook nog goede teambuilding.

M

Super leuk en goed georganiseerd! Wel spannend zo hoog.