Super mooi bos en vriendelijk en behulpzaam personeel.

André van den Bos

Geweldig klimbos, supergaaf, voor herhaling vatbaar.

👍

Paul van Dijk

Erg leuk klimbos met goede voorzieningen. Leuke banen, vriendelijke mensen, prima broodje en drankje en goede toiletten. Als ik wel iets moet noemen dan als ik het vergelijk met andere... Erg leuk klimbos met goede voorzieningen. Leuke banen, vriendelijke mensen, prima broodje en drankje en goede toiletten. Als ik wel iets moet noemen dan als ik het vergelijk met andere klimbossen;

Het uitlegverhaal door de wat oudere lange dame was uiterst vriendelijk en correct, maarrrrr het verhaal mocht wel iets positiever en rustiger worden gedaan. Er werden vaak iets te snel allerlei termen genoemd die niet werden begrepen en bij een uitleg over het gebruik en eventuele gevaren werd echt om de minuut gesproken over haren uit je kop, gebroken ruggen, vingers eraf, wervels breken etc. Het positieve enthousiasme vooraf werd wel even ingedamd haha. Op zich moeten die dingen wel uitgelegd worden, saftey first, maar dit was wel een heul negatief verhaal ;).

Bij andere klimbossen worden er gewoon handschoenen beschikaar gesteld voor kinderen. Hier moesten we ze kopen voor 4 a 5 euro per paar. Door de kou en regen werden de eigen meegenomen handschoen direct nat en koud en hield het klimplezier iets eerder op dan normaal het geval is. Handschoenen aanbieden vanuit de organisatie zou een mooie service zijn die elders wel zo is ingeregeld. En als je dan eenmaal iets verkoopt, verkoop dan de goeie handschoenen (water/winddicht). Beetje zoals tuinierhandschoenen dicht en met grip.

Verder wel een uiterst prettige ervaring gehad dus. Alles netjes verzorgd en men was correct en coulant met een teveel geboekt kind welke wij niet hoeften af te rekenen.

Bedankt voor de tips!

Krijg de klere!, we mochten niet verzetten terwijl het sneeuwde. “Paden zijn begaanbaar”. Dat is natuurlijk spek glad maar er werd niet met ons meegedacht en we waren ons geld kwijt. Erg jammer... Krijg de klere!, we mochten niet verzetten terwijl het sneeuwde. “Paden zijn begaanbaar”. Dat is natuurlijk spek glad maar er werd niet met ons meegedacht en we waren ons geld kwijt. Erg jammer groetjes

Reactie Klimbos Nederland:

Wat vervelend dat jullie zo'n slechte ervaring hebben gehad. Ik neem even contact met jullie op via de mail. Dan kunnen we kijken of er nog een oplossing mogelijk is.

Een geweldig kinderfeestje gevierd met 6 kinderen van 7 à 8 jaar!
Fijne begeleiding voor de kids en het personeel is super behulpzaam en geduldig!

Marjanneke

Superleuk klimfeestje gehad, fijne begeleiding en ontspannen sfeer, goede begeleiding ook die vanaf de grond een beetje toezicht houdt. Wel jammer dat we pas bij het vertrekken hoorden dat er nog... Superleuk klimfeestje gehad, fijne begeleiding en ontspannen sfeer, goede begeleiding ook die vanaf de grond een beetje toezicht houdt. Wel jammer dat we pas bij het vertrekken hoorden dat er nog ranja was geweest, een foto kon worden gemaakt van de groep en iedereen nog een klimdiploma en een kadootje zou krijgen, want toen waren alle vriendjes op 1 na al met hun ouders mee naar huis...

Reactie Klimbos Nederland:

Bedankt voor review! Wat vervelend dat niet alles helemaal duidelijk was. Als het goed is, heb je bij aankomst te horen gekregen dat jullie een kistje konden ophalen waar alles in zat. Hopelijk... Bedankt voor review! Wat vervelend dat niet alles helemaal duidelijk was. Als het goed is, heb je bij aankomst te horen gekregen dat jullie een kistje konden ophalen waar alles in zat. Hopelijk hebben jullie ondanks dit toch een leuk feestje gehad!

Leuke uitdagende klimroutes van verschillende niveaus

👍