mb

Super leuke middag gehad. Afwisseling voor groot en klein.

René

Super mooi klimpark met verschillende parcoursen voor ieder nivo

Sascha

Super netjes geregeld Zeker niet te druk en prima afstand te bewaren

Jeroen

Super netjes, uitdagende parcoursen en heel professioneel

Super plek, heel Veel mogelijkheden voor jong en oud, maar ook vóór de beginner of angsthaas en de durfal. Veel leuke zitjes, kleine versnaperingen en super aardige medewerkers.

De

Supergaaf bos om te klimmen voor jong en oud. Eindelijk een bos waar onze dochter van 6 ook mocht klimmen. Enige waar ik me over verbaaste is dat er geen helm gedragen hoeft te worden.

BARBARA

Superleuk klimbos! Met meidenfeestje geweest (9-jarigen) en ze hebben alleen de junior routes gedaan, maar hebben zich echt de hele middag daarmee vermaakt en waren niet weg te slepen ;-)

Bmfl

Superleuk klimbos, kwamen hier voor de tweede keer vanaf ons vakantieadres. Goede instructie en goede oplettendheid in de klimgebieden. Leuke verrassing dat er in de junior route tot reikhoogte 1,30... Superleuk klimbos, kwamen hier voor de tweede keer vanaf ons vakantieadres. Goede instructie en goede oplettendheid in de klimgebieden. Leuke verrassing dat er in de junior route tot reikhoogte 1,30 (oranje) nu een derde route is toegevoegd. Het fijne hier is dat er een heel leuk gezellig terras naast ligt en jongere kinderen ook kunnen spelen en niet-klimmers iets kunnen drinken (en eten) terwijl de rest aan het klimmen is. Gevarieerde menukaart en heerlijk gegeten! We hebben hier wederom ca. 3,5uur doorgebracht.