Tevreden

Superleuk uitje! Veel verschillende parcours, voor iedereen wat wils!

Superleuk! Het restaurant was ook goed verzorgd. We hebben een laag parcours voor de allerkleinsten wel gemist, vandaar vier sterren.

Roel

Superleuk. Genoten met kinderen van 15,13 en 11. Plus volwassenen.

Hanneke

Superleuke dag gehad in het klimbos! Heel aardig en behulpzaam personeel, veel ruimte, veel zitplekken en picknicktafels, goed georganiseerd allemaal. Zeker voor herhaling vatbaar!

Superleuke ervaring! Goede uitleg vooraf en dan lekker zelf op pad. Voor herhaling vatbaar!

Radjis

Superleuke klim routes waar je ook flink wordt uitgedaagd.

Elburg

Superuitdagend voor mijn jongens van 9 en 11 jaar oud! Ze hebben het er nog steeds over. Veiligheid staat voorop en de uitleg en begeleiding waren super!

Tof Klimbos, onwijs veel routes, ook voor kleine kinderen. Leuk personeel. Onze kinderen zijn 7 en 8 en er waren heel veel verschillende routes voor hen. We hebben als volwassenen gewoon... Tof Klimbos, onwijs veel routes, ook voor kleine kinderen. Leuk personeel. Onze kinderen zijn 7 en 8 en er waren heel veel verschillende routes voor hen. We hebben als volwassenen gewoon meegeklommen met de kinderen. Uitdagend genoeg! Ik heb een hoge route gedaan. Die was tof. Ik zou graag nog meer hoge routes doen. We komen zeker nog eens terug.