Van

Uitgebreid park met vele mogelijkheden, uitdagingen, voor elk wat wils. Ook voor (jong) volwassenen voldoende routes van niveau om je te vermaken. Degelijk aangelegd, corona-proof, er werd goed aan... Uitgebreid park met vele mogelijkheden, uitdagingen, voor elk wat wils. Ook voor (jong) volwassenen voldoende routes van niveau om je te vermaken. Degelijk aangelegd, corona-proof, er werd goed aan regels gehouden. Ontzettend leuk als gezinsuitje, lekker actief, gezamenlijk doel, in de auto op de terugweg nog veel nagepraat!

Uitleg was prima. Zeer vriendelijke medewerkers en ontzettend mooi parcours met gedeeltelijk nieuwe routes.

Uitstekende belevenis voor jong en oud. Uitdagend voor iedereen, een ieder moet grenzen verleggen. Goede balans in routes. Vriendelijk personeel. Consumptie systeem prima: alles verkrijgbaar voor 1... Uitstekende belevenis voor jong en oud. Uitdagend voor iedereen, een ieder moet grenzen verleggen. Goede balans in routes. Vriendelijk personeel. Consumptie systeem prima: alles verkrijgbaar voor 1 muntje. Ik kom nog een keertje terug. Verbeterpunten: - route aanwijzingen in het park, dat is nu onduidelijk - start instructie niet alleen mondeling maar ondersteund door beelden bv instructieplaten langs de zijkant. Mensen staan te wachten en kunnen tegelijkertijd naar de platen kijken. Bovendien is allang duidelijk dan beelden beter blijven hangen dan alleen mondelinge uitleg. - betere uitleg wat je kan verwachten per kleur route. Rood is bv uitdagender dan zwart, mijns inziens. Suggestie: strippenkaart invoeren, kaart bv n jaar geldig. Met vriendelijke groet, Anne-Karen van der Grinten

Veiligheid staat hoog in het vaandel. De werknemers zijn behulpzaam en rukken regelmatig uit als iemand toch bang of onwel word op hoogte. En dat doen ze snel en netjes. Petje af

Jessi

Verjaardagsfeestje voor kids van leeftijdscategorie 7 jaar gehouden! We hebben echt een topdag gehad! Komen graag nog eens terug!

W

Voor de kleinsten, 6,7 en 8 jaar vind ik de junioren routes te pittig, ik weet wel dat er kinderen zijn die alles kunnen. Verder hadden we de pech dat het erg druk was waardoor je lang moest wachten... Voor de kleinsten, 6,7 en 8 jaar vind ik de junioren routes te pittig, ik weet wel dat er kinderen zijn die alles kunnen. Verder hadden we de pech dat het erg druk was waardoor je lang moest wachten en niet lekker door kon klimmen. Verder alles OK.

Gertie

Voor ons was dit de eerste keer klimmen met onze dochters. Het park zag er netjes en verzorgd uit, de instructie was duidelijk & wij hebben in het juniorbos met veel plezier geklommen. Voor... Voor ons was dit de eerste keer klimmen met onze dochters. Het park zag er netjes en verzorgd uit, de instructie was duidelijk & wij hebben in het juniorbos met veel plezier geklommen. Voor herhaling vatbaar.

Lisette

Vooral instructies erg goed en aangepast op niveau! Wij hadden Mark, erg leuk en attent!

Henk

Vriendelijk, behulpzaam personeel. Duidelijke uitleg en goede begeleiding van onze twee startende klimmers. Mooie, goed onderhouden routes. Kortom zeer tevreden en een geslaagde middag.