Was super, goede instructie gehad ook goed geregeld met het extra water ivm het warme weer!

Wat een fijn klimbos. Goeie uitleg, vriendelijk en behulpzaam personeel. Mijn dochters van 10 en 14 vonden het fantastisch. Vooral de tokkelroute was favoriet. Voor kleine kinderen die niet meegaan... Wat een fijn klimbos. Goeie uitleg, vriendelijk en behulpzaam personeel. Mijn dochters van 10 en 14 vonden het fantastisch. Vooral de tokkelroute was favoriet. Voor kleine kinderen die niet meegaan met klimmen is er een leuke speurtocht. Of je kunt het blote voetenpad wandelen, ook een leuke ervaring. Kortom een aanrader!

MC

Wat een geweldige ervaring om in het klimbos te zijn. Voldoende uitdaging voor iedereen.

Marit

Wat een leuke ochtend/middag hebben wij gehad! Het werd op een gegeven moment wel wat druk waardoor de doorstroom op de routes langer langzamer werd. Helaas was de bungee/vrije val pas vanaf 14 uur... Wat een leuke ochtend/middag hebben wij gehad! Het werd op een gegeven moment wel wat druk waardoor de doorstroom op de routes langer langzamer werd. Helaas was de bungee/vrije val pas vanaf 14 uur open.

L

Wat een prachtig klimbos met voor iedere leeftijd en lengte mooie parcoursen. Goede instructie en begeleiding vanuit enthousiaste medewerkers. Jammer dat het zover weg is anders kwamen we zeker snel... Wat een prachtig klimbos met voor iedere leeftijd en lengte mooie parcoursen. Goede instructie en begeleiding vanuit enthousiaste medewerkers. Jammer dat het zover weg is anders kwamen we zeker snel terug!!

Joyce

Wat was het leuk, gaaf en prachtig! Wij hebben genoten. Instructie is duidelijk, personeel is heel vriendelijk en loopt ook rond in het klimbos.

We hebben een heerlijke middag gehad. Voldoende uitdaging en afwisseling in de verschillende parcoursen. Mooie omgeving.

Bruinsma,

We hebben een leuke middag gehad in het klimbos. We waren met 2 volwassen en een kind van 11 jaar. De routes die we hebben beklomen waren voor ons alle 3 goed te doen met genoeg uitdaging. Zeker... We hebben een leuke middag gehad in het klimbos. We waren met 2 volwassen en een kind van 11 jaar. De routes die we hebben beklomen waren voor ons alle 3 goed te doen met genoeg uitdaging. Zeker de moeite waard??

M

We hebben een ontzettend leuke middag gehad met een groep dertigers. Het was mentaal en fysiek uitdagend en veel keuze in routes. In een van de routes liep steeds iets vast waardoor je tussen de... We hebben een ontzettend leuke middag gehad met een groep dertigers. Het was mentaal en fysiek uitdagend en veel keuze in routes. In een van de routes liep steeds iets vast waardoor je tussen de bomen in bleef hangen, toen we het personeel hier op attendeerde kregen we als reactie dat de dag erna iemand zou komen om onderhoud uit te voeren. Bij de bruine route was de wachttijd onderweg erg lang, achteraf bleek dit voornamelijk te komen doordat aan het einde een 'trage' touwladder hing. Niet handig dat de bottleneck aan het einde is geplaatst.

Simon

We hebben heerlijk met ons vieren geklommen. Vooraf een duidelijke instructie gekregen waarna we het bos in mochten. Door naderend onweer moesten we helaas eerst even wachten. Tijdens het wachten... We hebben heerlijk met ons vieren geklommen. Vooraf een duidelijke instructie gekregen waarna we het bos in mochten. Door naderend onweer moesten we helaas eerst even wachten. Tijdens het wachten konden we gratis ranja pakken en daarna konden we heerlijk klimmen. We hebben een heerlijke middag gehad met onze kinderen van 6 en 8.