Judith

Wat een mooi klimbos en goede begeleiding. Ook toen onze dochter haar elleboog blesseerde waren ze zeer betrokken en kregen we zelfs een tegoedbon omdat we zo kort hadden geklommen. Top service,... Wat een mooi klimbos en goede begeleiding. Ook toen onze dochter haar elleboog blesseerde waren ze zeer betrokken en kregen we zelfs een tegoedbon omdat we zo kort hadden geklommen. Top service, echt een aanrader!

T.

Prachtig klimbos. Wij hebben ons hier erg goed vermaakt. Leuke activiteit voor jong en oud. Goed en vriendelijk personeel die alles duidelijk uitleggen en je graag te woord staan. Wij zouden het... Prachtig klimbos. Wij hebben ons hier erg goed vermaakt. Leuke activiteit voor jong en oud. Goed en vriendelijk personeel die alles duidelijk uitleggen en je graag te woord staan. Wij zouden het iedereen aanraden hier een keer heen te gaan.

J.

Begeleiding was prima, mooi bos en parcours om te klimmen. Wel druk om 15.00 maar twee uur later was het een genot: geen wachttijden hoog in de bomen.

Fijne begeleiding en prachtige routes in een mooie bosrijke omgeving!

Petra

Mooi, goed onderhouden klimbos (wij waren in Ruurlo/klimbos Achterhoek). Zeer professioneel. Duidelijke instructies, vriendelijk personeel. Mijn dochter heeft een topfeestje gehad!

Marn

Vriendelijk personeel. Veilig en verzorgd klimbos.