De

Elk jaar worden wij goed ontvangen en na een heldere uitleg hebben de kinderen een middag om nooit te vergeten!

Raoul

Gewoon een hele fijne dag, sociaal en kundig personeel, materiaal en parcoursen zijn goed onderhouden en een leuke, spannende uitdaging.

winnaar

Goed georganiseerde leuke activiteit! Niet altijd evident voor een 7 jarige, dus met jongere kinderen toch even afwegen ofhet haalbaar is.

Goed ontvangen. Duidelijke, structurele uitleg.Kinderen hebben genoten. Fijn dat we op een tijd konden komen waarop het park eigenlijk dicht was.

Anoniemmoeder

Goede hulp en aandacht bij angst van kind. Kinderfeestje geslaagd. Eigen eten en drinken mee toegestaan. Top

Mark

Het lijkt en ruikt als nieuw en dat is mooi om te zien. Het is altijd lastig om alles uit te laten zien alsof het de eerste dag is en dat is in dit Klimbos goed gelukt. De uitdaging blijft om alle... Het lijkt en ruikt als nieuw en dat is mooi om te zien. Het is altijd lastig om alles uit te laten zien alsof het de eerste dag is en dat is in dit Klimbos goed gelukt. De uitdaging blijft om alle medewerkers dat 'eerste dag' gevoel te laten overbrengen naar de klanten, maar dit klimbos in Lage Vuursche is vet op weg ;-)

Andy

Leuke klimervaring, goede uitleg en monitoren lopen rond om een oogje in het zeil te houden. Aanrader!

Leuke middag gehad met mijn dochter en vriendinnetje.