Linda

Super leuke middag gehad. Veel uitdaging voor jong en oud. We komen graag terug!

Christel

De kinderen hebben echt een hele bijzondere middag gehad met nieuwe indrukken. Wat alleen jammer is, is dat er op leeftijd wordt gecategoriseerd. Zo mochten 3 meiden die bijna 12 waren niet met de... De kinderen hebben echt een hele bijzondere middag gehad met nieuwe indrukken. Wat alleen jammer is, is dat er op leeftijd wordt gecategoriseerd. Zo mochten 3 meiden die bijna 12 waren niet met de andere meiden mee die al wel 12 waren op bepaalde routes. Terwijl leeftijd niet altijd iets te maken heeft met kunnen en durven. Maar verder echt een TOP middag gehad en de mensen zijn heel vriendelijk!

Marlieke

Fantastisch! Goede organisatie en vriendelijk personeel.

Goed ontvangen, prima uitleg gehad, de jongens hebben heerlijk geklommen!

klant

Goede begeleiding, uitdagende banen om te klimmen. Aanrader

Dimi

Heel vriendelijke en behulpzame instructors. Er is voldoende variatie in routes. Ik ga zonder twijfel nog eens een dagje klimmen in Veluwe Klimbos!

Het klimbos in Lage Vuursche is een sportieve uitdaging voor jong en oud. Zonder dat je het weet sta je op 17 meter hoogte. Dan denk je holy moly wat een diepte maar daar waren wij totaal niet mee... Het klimbos in Lage Vuursche is een sportieve uitdaging voor jong en oud. Zonder dat je het weet sta je op 17 meter hoogte. Dan denk je holy moly wat een diepte maar daar waren wij totaal niet mee bezig. Pure focus om recht op te blijven staan op de diverse obstakels.