customer

Hier ons kinderfeestje gevierd. Super tof. Zitten er in je groep kinderen bij die wat klein van stuk zijn vraag dan een hesje ipv broekje. Wij kregen jammer genoeg allemaal broekjes ( niet wetende... Hier ons kinderfeestje gevierd. Super tof. Zitten er in je groep kinderen bij die wat klein van stuk zijn vraag dan een hesje ipv broekje. Wij kregen jammer genoeg allemaal broekjes ( niet wetende dat er ook hesjes zijn) en dit kost echt veel meer moeite. Sowieso om je haak te begeleiden maar ook voor de haak om te tokkelen.

Otto-Jan

Klimbos Veluwe bezocht en leuke ervaring, reservering en medewerkers zeer vriendelijk

WG

Leuke dag, niet alleen voor kinderen, gezellig personeel

Monika

Leuke en sportive ochtend gehad in het klimbos Ruurlo.

Ontzettend leuke ervaring voor de kinderen. Wij hadden een junior kinderfeestje met 8 jongens van 9 jaar geboekt. Echt precies genoeg voor 2 uur klimmen. Daarna wilden ze eigenlijk wel hogere... Ontzettend leuke ervaring voor de kinderen. Wij hadden een junior kinderfeestje met 8 jongens van 9 jaar geboekt. Echt precies genoeg voor 2 uur klimmen. Daarna wilden ze eigenlijk wel hogere uitdagingen aan. Veiligheid goed gewaarborgd. Medewerkers waren erg geduldig vrolijk en vriendelijk! We komen zeker nog een keer terug.

Klant

Super leuk en goede en enthousiaste begeleiding.