Iris

Super leuke activiteit voor een kinderfeestje! Lekker buiten actief in het uitdagende Klimbos. Kinderen kwamen tijd te kort. Goede instructie en goed materiaal. Tevens mooie faciliteiten om te... Super leuke activiteit voor een kinderfeestje! Lekker buiten actief in het uitdagende Klimbos. Kinderen kwamen tijd te kort. Goede instructie en goed materiaal. Tevens mooie faciliteiten om te picknicken.

Uitstekend geholpen/introductie , altijd iemand om om hulp te vragen

Friso

Vriendelijk personeel, mooi bos, veel verschillende routes. Ideaal voor een kinderfeestje. Ideaal te bereiken met fiets vanaf station Hilversum of Baarn.

We gingen met 6 kinderen vh feestje van mijn dochter (9). Hartstikke leuk was t. Fijn dat je ook eigen eten mag meenemen.

Tree

Als amateurklimmer vind ik dit bos uitdagend. Alle routes heb ik kunnen afmaken, waarbij ik bij de zwarte route een beetje last had van hoogtevrees. Ook de vrijeval is een leuke ervaring. Ik ben... Als amateurklimmer vind ik dit bos uitdagend. Alle routes heb ik kunnen afmaken, waarbij ik bij de zwarte route een beetje last had van hoogtevrees. Ook de vrijeval is een leuke ervaring. Ik ben benieuwd hoe de andere klimbossen zijn.

Echt een top klimbos! 3,5 geklommen en niet eens alles gehad. Komen zeker nog een keer terug!

Erg leuke dag gehad. Enige opmerking zou kunnen zijn, dat de route aanduiding iets duidelijker kan.

Fijne plek om te klimmen. Rustig omdat het iets regende. Ze leggen alles prima uit en houden iedereen in de gaten

Genoeg uitdaging, ook als je alleen de junior routes doet. Mooi aangelegd in het bos. Vriendelijke medewerkers.