Anoniems

Heerlijke ervaring voor 2 super enthousiaste kleinkids.

Ruben

Hele toffe ervaring gehad met groep van 30 man voor een vrijgezellenfeest. Ook fijne communicatie en enorm leuk en mooi klimbos.

Weerheijm-Maas

Ik heb het reuze naar mijn zin gehad en weer een stukje hoogtevrees overwonnen. Ik ben echter ook bij oranje route 2 behoorlijk gevallen al bij de klimwand in het begin. Deels door een domme actie... Ik heb het reuze naar mijn zin gehad en weer een stukje hoogtevrees overwonnen. Ik ben echter ook bij oranje route 2 behoorlijk gevallen al bij de klimwand in het begin. Deels door een domme actie van mijn nichtje voor mij. Maar een kleine wijziging aan de baan zou dit ook hebben voorkomen. Beginners sturen jullie in eerste instanties naar de oranje routes. Bij route 2 moest je langs de wand omhoog klimmen langs de uitsteeksels alvorens op het platvorm te komen. Die routes zijn voor de jeugd, maar dus ook voor beginners bij de volwassenen. Die uitsteeksels zijn veel te klein voor volwassen schoenen met goede grip en als het geregend heeft en er komt vuil in de uitsteeksels van schoenen worden ze ook nog eens spiegelglad. Dus grotere uitsteeksel erop of trappetje om ook het platvorm op te komen. Geld ook voor oranje route 3 trouwens. Ik ben toen weggegleden maar dar hoeft dus niet nodig te zijn.

Ik vond het klimbos op zichzelf fantastisch! Echter de begeleiding en aandacht t.a.v. het kinderfeestje een stuk minder. Het was niet duidelijk wat de planning was. Ik kwam er bij navraag achter ik... Ik vond het klimbos op zichzelf fantastisch! Echter de begeleiding en aandacht t.a.v. het kinderfeestje een stuk minder. Het was niet duidelijk wat de planning was. Ik kwam er bij navraag achter ik zelf ranja moest halen en deze was niet voldoende voor alle kinderen. Toen ik ranja bij wilde halen was er even twijfel. De uitleg was kort en snel. Terwijl een aantal meiden dit nog nooit hadden gedaan en ik zelf ook niet, dus ik kon ze ook niet goed helpen. Zij waren bij aanvang bang en onzeker. De controle was ook minimaal, omdat de begeleiding hun aandacht teveel moest verdelen over verschillende groepen. Ook was er iemand die de harnassen niet goed aan deed bij een paar kinderen. Gelukkig hadden we het voor de zekerheid nog even aan iemand anders gevraagd en die deed ze alsnog goed. Het klimbos zelf was verder fantastisch en de kinderen waren erg enthousiast!! Mvg Elma Tannemaat

Kinderfeestje Mooi klimbos, met leuke routes in het juniorbos. De rest ziet er ook goed uit, maar met deze groep niet in geweest. Komen zeker nog een keer terug voor de andere routes.

Matthijs

Klimbos an sich erg mooi opgezet, divers en uitdagen. Uitleg helder en duidelijk. We waren voor verjaardagspartijtje van mijn zoon (10), zoals aangekondigd. Daar hoorde een 'arrangement' bij. Daar... Klimbos an sich erg mooi opgezet, divers en uitdagen. Uitleg helder en duidelijk. We waren voor verjaardagspartijtje van mijn zoon (10), zoals aangekondigd. Daar hoorde een 'arrangement' bij. Daar had iets meer aandacht voor de jarige bij gemogen. Dit zou ik een volgende keer laten en zelf mijn tussendoortjes meenemen. Wel een hele leuke tijd. We gaan zeker terugkomen

Lekker buiten actie in een mooi bos. Uitdagende routes en gezellige sfeer. Deskundige begeleiding Top

Wilmer

Leuk Klimbos met goede uitleg en service. Helaas het simpele zekeringssysteem waardoor je niet flexibel bent met klimmen