Super klimbos met gave parcoursen, heel uitdagend. Echter ging de uitleg erg snel, te snel voor kleine kinderen. Dit ging tijdens een kinderfeestje in Klimbos Ruurlo véél relaxter. De oefening... Super klimbos met gave parcoursen, heel uitdagend. Echter ging de uitleg erg snel, te snel voor kleine kinderen. Dit ging tijdens een kinderfeestje in Klimbos Ruurlo véél relaxter. De oefening daarna zou bijna op de grond moeten, zeker voor kleine kids. De instructeurs op de grond zijn behoorlijk jong, vinden het moeilijk om een knoop door te hakken als iemand écht niet verder durft. Maar rest van de organisatie en voorzieningen is top!

Super leuk klimbos, we komen er vaak. Gevarieerd voor alle leeftijden. Van lage hoogtes tot zelfs 20 meter hoog. Voor de kleintjes een speciaal kinder klimbos tegen een gereduceerd tarief. Laatste... Super leuk klimbos, we komen er vaak. Gevarieerd voor alle leeftijden. Van lage hoogtes tot zelfs 20 meter hoog. Voor de kleintjes een speciaal kinder klimbos tegen een gereduceerd tarief. Laatste keer met verjaardag feestje voor kinderen tussen de 8 en 11 jaar, leuk uitje. Wel aan de prijs. Gratis parkeren aan de Asselsestraat/Paalweg kruising.

Super leuk om een dagje in te vullen, Zeker een aanrader.

Super leuk! Alles goed geregeld en zeer veilig. Leuke routes, ook voor grote kinderen en volwassenen.

Miriam

Superleuk gehad! Goede duidelijke uitleg en vriendelijk personeel.

Ouder

Superleuk klimbos, aardige behulpzame medewerkers. Onderschat t niet: wij waren met een groepje 8/9 jarigen, sommige kinderen gingen moeiteloos overAl doorheen, anderen hadden al flink wat moeite... Superleuk klimbos, aardige behulpzame medewerkers. Onderschat t niet: wij waren met een groepje 8/9 jarigen, sommige kinderen gingen moeiteloos overAl doorheen, anderen hadden al flink wat moeite met de karabiner voorbij de schakelpuntjes krijgen. Maar was alles bij elkaar groot succes.

Ralph

Superleuk uitje voor wie van klimmen houdt, leuk voor kinderen en volwassenen. Er zijn voldoende niveaus om het voor iedereen leuk te maken en je mag 3,5 uur klimmen. Wij vonden het bruine parcours... Superleuk uitje voor wie van klimmen houdt, leuk voor kinderen en volwassenen. Er zijn voldoende niveaus om het voor iedereen leuk te maken en je mag 3,5 uur klimmen. Wij vonden het bruine parcours een van de leukste, dit zijn allemaal hele lange tokkelbanen achter elkaar. Het grijze parcours met bungee is voor durfals, vooral de sprong is even slikken (je moet niet nadenken maar gewoon springen). Het is eigenlijk geen echte bungee in de zin dat je niet met je hoofd naar beneden en met het touw aan je voeten springt, maar het is een systeem waarbij het touw en elastiek aan je gordel wordt vastgemaakt en je gecontroleerd naar beneden ‘valt’.