Top middag! Vrijgezellenfeest in de regen en super geslaagd:-)

Mariëtte

Twee verbeterpuntjes: 1. Toiletten tussen door vaker schoon maken. Dit staat los van Corona-maatregelingen, waarbij het zelfs nog vaker zou moeten. 2. Meer tokkelbanen voor personeel om sneller bij... Twee verbeterpuntjes: 1. Toiletten tussen door vaker schoon maken. Dit staat los van Corona-maatregelingen, waarbij het zelfs nog vaker zou moeten. 2. Meer tokkelbanen voor personeel om sneller bij deelnemers in 'nood' te zijn. Voorbeeld klimbos Garderen.

Merel

Voor de tweede keer verjaardagspartijtje van onze zoon in Klimbos Gooi-/Eemland gevierd. Dit keer met een stel 10-jarige jongens ook de ‘reguliere’ klimroutes gedaan. Wat ons betreft een van de... Voor de tweede keer verjaardagspartijtje van onze zoon in Klimbos Gooi-/Eemland gevierd. Dit keer met een stel 10-jarige jongens ook de ‘reguliere’ klimroutes gedaan. Wat ons betreft een van de leukste activiteiten met een stel 7+ kinderen.

M.

Vriendelijk en behulpzaam personeel Leuke en uitdagende activiteit voor Kinderen

Was super leuk! Goede begeleiding en vriendelijke instructeurs en instructrices. Ook veel variatie in routes en ook heel leuk om te doen

Anoniem/ouder

Begeleiding goed geregeld, leuke parcours. Klein minpuntje is dat er een zgn. onderbezetting aan gekwalificeerd personeel leek (ik tel de nieuwe medewerker niet mee) toen er enkele kinderen... Begeleiding goed geregeld, leuke parcours. Klein minpuntje is dat er een zgn. onderbezetting aan gekwalificeerd personeel leek (ik tel de nieuwe medewerker niet mee) toen er enkele kinderen 'vastzaten/niet verder durfden' en het relatief lang duurde voordat ze werden geholpen. Deze 'onderbezetting viel op toen het met veel kinderen druk werd in de middag. Maar in principe een avontuurlijke aanrader voor klein én groot.

Mevr.

Super leuk voor jong en oud. Goed begeleid en goede controle.

Wij hebben een geweldige dag gehad. We kregen goede instructies en genoeg ondersteuning. Vriendelijke medewerkers.Alleen bij de vrije val was het wel fijn geweest als er iemand boven had gestaan.... Wij hebben een geweldige dag gehad. We kregen goede instructies en genoeg ondersteuning. Vriendelijke medewerkers.Alleen bij de vrije val was het wel fijn geweest als er iemand boven had gestaan. Verder uitstekend.

Ilse

Leuk, variërend klimbos, met spannende en uitdagende routes. Leuk voor jong en oud. Sportief vermaak voor 3 a 4 uur.