klant

Goede uitleg en begeleiders lopen voldoende rond om te ondersteunen en je te helpen vanaf de grond. We hebben een heerlijke dag gehad en grote dank aan Iris die ons de zwarte route door heeft... Goede uitleg en begeleiders lopen voldoende rond om te ondersteunen en je te helpen vanaf de grond. We hebben een heerlijke dag gehad en grote dank aan Iris die ons de zwarte route door heeft geholpen met haar aanwijzingen.

Stefan

Uitgebreide opties qua type parcoursen. Makkelijk te reserveren, heldere uitleg, behulpzaam personeel en flexibel. Aandachtspuntje is dat er bij de moeilijkere tracés soms geen personeel in de buurt... Uitgebreide opties qua type parcoursen. Makkelijk te reserveren, heldere uitleg, behulpzaam personeel en flexibel. Aandachtspuntje is dat er bij de moeilijkere tracés soms geen personeel in de buurt is. Maar over het algemeen top!

Zeer leuke ervaring! Allereerst een goede en duidelijke instructie gekregen. Medewerkers staan klaar voor vragen of uitleg, zeer laagdrempelig contact. Je kan zelf kiezen welk parcours en dus welke... Zeer leuke ervaring! Allereerst een goede en duidelijke instructie gekregen. Medewerkers staan klaar voor vragen of uitleg, zeer laagdrempelig contact. Je kan zelf kiezen welk parcours en dus welke hoogte. We hebben het als erg leuk ervaren!!

Duidelijke uitleg door jonge aardige instructeurs. Een veilige omgeving voor klein en groot en voor iedereen wel een uitdaging. Sympathiek dat er niet moeilijk wordt gedaan over zelf meegebracht eten.

docent

Het was fantastisch!! Wij zijn gekomen met 2 groepen 8 54 kids waarvan een paar bang waren of het heel spannend vonden. Zij werden in mijn beleving niet echt gesteund door medewerkers en dar was ik... Het was fantastisch!! Wij zijn gekomen met 2 groepen 8 54 kids waarvan een paar bang waren of het heel spannend vonden. Zij werden in mijn beleving niet echt gesteund door medewerkers en dar was ik wel vanuit gegaan. Mij lijkt een helm noodzakelijk. Had gewond kind aan hoofd door haar eigen haak.

Mooi klimbos, genoeg uitdaging en wordt ook regelmatig veranderd