Theunemans

Mooi onderhouden klimbos met ruim voldoende oog voor de veiligheid. In de huidige Corona-tijd was op verschillende plekken in het park desinfecterende handgel aanwezig. Naast deze getroffen... Mooi onderhouden klimbos met ruim voldoende oog voor de veiligheid. In de huidige Corona-tijd was op verschillende plekken in het park desinfecterende handgel aanwezig. Naast deze getroffen maatregelingen was er voldoende ruimte om ontspannen te klimmen. Het was alleen jammer dat twee parcours afgesloten waren: een was in onderhoud en het grijze parcour bestaat uit een vrije val. Bij deze zou niet genoeg afstand bewaard kunnen worden, dus het was terecht dat deze tijdens mijn bezoek niet toegankelijk was. Een kleine aanvulling is wellicht aan te geven waar de parcours zich bevinden, al kan je het zelf ook wel vinden. Of wellicht op een kaart aan te geven hoelang deze duurt en de heftigheid ervan. Ik weet niet helemaal zeker of laatst genoemde er al is of niet?

Super goede begeleiding. Mooi park. Aardige mensen.

Wendy

Veel routes en ook de oranje routes zijn leuk voor volwassenen. Wij hebben al veel klimparken in binnen- en buitenland gehad en deze is zeker de moeite waard om te bezoeken. Ook voor beginners zijn... Veel routes en ook de oranje routes zijn leuk voor volwassenen. Wij hebben al veel klimparken in binnen- en buitenland gehad en deze is zeker de moeite waard om te bezoeken. Ook voor beginners zijn de routes niet té uitdagend. Tip die het klimbos Veluwe niet geeft maar die iedereen aan te bevelen is: draag handschoentjes! Anders krijg je te pijnlijke handen en kun je daardoor niet alle routes afmaken.

Alles super netjes geregeld. Hele goede uitleg, park is netjes.

Echt een leuke activiteit! (Feestje met 6-8 jarigen)

Anita

Een heel uitdagend, veilig en actief dagje uit voor jong en oud.

Een onvergetelijk avontuur voor kleinzoon van 10 en opa van 77.

Fantastische ervaring en begeleiding. Mis dit niet!