Leuk groots opgezet klimbos. Zwarte route is vrij kort met zeer ingewikkelde hindernissen, wat deze veel minder leuk maakt dan de rode route.

AnneMarieke

Mooi klimbos op een prachtige locatie! De eerste keer klimmen voor onze zoon van 6. Hij vond het een groot avontuur. Leuk (en stoer) dat de eerste junior klimroute al snel helemaal alleen gedaan kan... Mooi klimbos op een prachtige locatie! De eerste keer klimmen voor onze zoon van 6. Hij vond het een groot avontuur. Leuk (en stoer) dat de eerste junior klimroute al snel helemaal alleen gedaan kan worden door een kind. Zeer vriendelijke en behulpzame klimmedewerkers.

Marcel

Mooie locatie goede vriendelijke uitleg. En leuke uitdagende parkoersen op verschillende niveaus. Ook voor de jongere klimmers. wij komen zeker nog eens terug!!!

Mooie routes, met name enthousiast over de route met alleen tokkelen. En voor de waaghalzen een bungeejump route!

Marie

Onze zoon had een fantastisch verjaardagsfeestje. Ze vonden het allemaal erg leuk om te doen. Het weer zat ook mee. We hadden 3 uur zo vol gemaakt, de tijd vloog voorbij. Geweldig.

Personeel is heel erg vriendelijk en alles was heel erg goed geregeld, hadden en erg veilig gevoel op het park zelf.

Mieke

Prachtig aangelegd, mooie klimroutes en voor elk wat wils qua niveau!

Anonieme

Prachtige klimroute met vele uitdagingen! Het toezicht vinden wij wat aan de magere kant, vooral bij de “vrije val” Toen onze kleinzonen even niet meer wisten hoe ze precies daar hoog boven in de... Prachtige klimroute met vele uitdagingen! Het toezicht vinden wij wat aan de magere kant, vooral bij de “vrije val” Toen onze kleinzonen even niet meer wisten hoe ze precies daar hoog boven in de boom moesten handelen, moest ik als oma het personeel aansporen om ze aanwijzingen te geven of ff te gaan helpen.