Elise

Uitleg was goed, mooi park en mooie klimuitdagingen voor jong en oud

Kristel

Veel mogelijkheden, goede begeleiding. goed geregeld!

R.

Verjaardagsfeest van onze zoon en zijn vriendjes. De eerste keer voor velen van hen en na de prima uitleg van een van de mensen van het klimbos zijn ze begonnen en de jongens hebben genoten.

Ton

Vriendelijk personeel. Veiligheid gegarandeerd. Mooie routes. Maar een prijs van 21 euro vind ik te hoog.

F.

We hebben een heerlijke middag gehad als afscheid van een heftig schooljaar met mijn mentorklas van het Comenius College in Hilversum. De leerlingen zagen elkaar vandaag weer als totale groep, wat... We hebben een heerlijke middag gehad als afscheid van een heftig schooljaar met mijn mentorklas van het Comenius College in Hilversum. De leerlingen zagen elkaar vandaag weer als totale groep, wat tot nu toe door alle Corona-maatregelen op school nog niet mocht. Voor het sociale gebeuren heerlijk!

Anne-Marie

We hebben een ontzettend leuk uitje in het Klimbos gehad. De kinderen vonden het écht super cool en waren na 2 uur klimmen nog steeds bezig! Helemaal alleen en zelfstandig over de drie oranje... We hebben een ontzettend leuk uitje in het Klimbos gehad. De kinderen vonden het écht super cool en waren na 2 uur klimmen nog steeds bezig! Helemaal alleen en zelfstandig over de drie oranje routes! Ik heb echt met verbazing staan te kijken en zelfs de regenbui mocht de pret niet drukken! Wij komen zeker nog eens terug, want het is toch heerlijk om als kind door de bomen te klimmen en in de natuur te zijn!

Miranda,Peter,Vienna,Shivani,Twan..

Een heel goed en vriendelijk team, mooie klimpartijen, heel leuk..

Lisanne

Geweldige parcours en goede sfeer. Je bent echt een met de natuur.