Heel leuk bos voor verschillende leeftijden.hulp werd goed aangeboden, iemans liep rond in t bos en hield alles in de gaten en vroeg ook hoe t ging. Leuke routes ook voor 1.30 m. Voor herhaling!

pascalle

Super leuk! Veel klimplezier gehad en lekker lang bezig. Echt een aanrader voor een kinderfeest, maar ook voor een gezin of met vrienden.

Menno

Van te voren even getwijfeld of het wel iets voor een kinderfeestje (gemiddeld 7 jaar) was, maar blij dat we gegaan zijn, wat een lol. Goed geregeld en goede spullen. “Beste kinderfeestje ooit”

Anoniems

Was een top kinderfeestje! Goed geregeld, leuke sfeer, mooi opgezet! Bedankt allemaal!

Daniël

Een fijne dag We hebben een fijne en gezellige dag gehad. Hoewel er officieel 3,5 uur voor staat, kan je gewoon blijven, en nog extra routes doen. Het was wel wat druk, waardoor je af en toe wat... Een fijne dag We hebben een fijne en gezellige dag gehad. Hoewel er officieel 3,5 uur voor staat, kan je gewoon blijven, en nog extra routes doen. Het was wel wat druk, waardoor je af en toe wat langer moest wachten, wat ook te maken had met de corona-maatregelen, maar je kon dan altijd nog kiezen om een andere route te doen. Verder is het personeel aardig en behulpzaam. Kortom, het was een goede dag.

Een ontzettend leuk klimbos, En erg vriendelijk personeel!