Erg leuk klimbos, leuke banen. Voordat je een baan betreedt zir je niet hoe de baan helemaal gaat en wat je dus te wachten staat. Dat maakt dit klimbos erg leuk en spannend. Wel erg jammer dat de... Erg leuk klimbos, leuke banen. Voordat je een baan betreedt zir je niet hoe de baan helemaal gaat en wat je dus te wachten staat. Dat maakt dit klimbos erg leuk en spannend. Wel erg jammer dat de uitleg te lang duurde.

Anoniem17juni

Geweldige leuke verjaardag gevierd! super vriendelijk geholpen! Suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuper zei onze dochter.

Gezellige leuke mensen en ze praten altijd met je

Luca

Goed geregeld, vrijwel direct geholpen, vriendelijke instructeur

Prachtig klimbos met mooie diverse parcours. Genoeg uitdaging, maar ook fijn om te beginnen met wat makkelijkere parcours. Ik ben erg bang, maar heb toch alles gedaan vanwege de goede opbouw en... Prachtig klimbos met mooie diverse parcours. Genoeg uitdaging, maar ook fijn om te beginnen met wat makkelijkere parcours. Ik ben erg bang, maar heb toch alles gedaan vanwege de goede opbouw en fijne instructeurs! Ook hebben ze een veilig systeem, je zit namelijk vast van begin tot het einde van het parcour.

Klant

Prima organisatie, miste alleen voor kinderen een hulp boven op het plateau van de "vrije val" die zichzelf moesten vast ketenen na uitleg op de grond. Dat vond ik als verantwoordelijke ouder van... Prima organisatie, miste alleen voor kinderen een hulp boven op het plateau van de "vrije val" die zichzelf moesten vast ketenen na uitleg op de grond. Dat vond ik als verantwoordelijke ouder van een kinderfeestje iets te link. Verder wel wat veel muggen in het bos, dus muggenspray is geen overbodige luxe. TIP:Misschien zelf aanbieden als organisatie?

Lotje

Super leuk uitje. Volgens de website geschikt voor 7-jarigen. Achteraf echt te weinig uitleg, waardoor sommige kids echt moeite hadden om door het parcours heen te komen. En als je er eenmaal op zit... Super leuk uitje. Volgens de website geschikt voor 7-jarigen. Achteraf echt te weinig uitleg, waardoor sommige kids echt moeite hadden om door het parcours heen te komen. En als je er eenmaal op zit is er geen weg meer terug. Een paar kids van ons kinderfeestje vonden het erg spannend. Misschien was een jaartje later beter geweest...

Ines

Super leuke ervaring, geweldige klimbos midden in de natuur. We hebben heel veel fun gehad. Goede uitleg en ondersteuning. Voldoende tijd om alles te verkennen. We komen zeker terug.