Fam.

Ruime opzet, goede uitleg, prima faciliteiten en heerlijk bosrijk. Klimbos in Apeldoorn is bijzonder ruim en prachtig opgebouwd...heel verrassend en erg leuk. Soms ook doodeng trouwens want ook bij... Ruime opzet, goede uitleg, prima faciliteiten en heerlijk bosrijk. Klimbos in Apeldoorn is bijzonder ruim en prachtig opgebouwd...heel verrassend en erg leuk. Soms ook doodeng trouwens want ook bij blauw moet je je soms staande houden via opzij zwaaiende metalen koorden. Door de ruime bosrijke opzet is de zogenaamde 1,5 meter afstand dus geen enkel probleem. Wel een tip. Er zijn veel metalen lijnen die in prima staat waren. Daar kan zich een virus makkelijk aan hechten. Maar bij één van mijn kinderen onstond toch soort wondje...niks ernstigs. Maar je zou het dragen an vingerloze handschoentje facultatief kunnen maken. Als ik me vóóraf meer had verdiept had ik mijn racefiets handschoentjes meegenomen.

Ouder

Super leuk klimmen voor de kinderen tijdens een kinderfeestje. Was wel behoorlijk druk en lukte bij lange na niet om voldoende afstand te houden.

Super leuk uitje, was erg leuk om te doen. Hele goede instructie ontvangen. Jammer dat je op elkaar moet wachten. Er zaten wat kids voor ons waardoor we ruim een uur over de zwarte route hebben... Super leuk uitje, was erg leuk om te doen. Hele goede instructie ontvangen. Jammer dat je op elkaar moet wachten. Er zaten wat kids voor ons waardoor we ruim een uur over de zwarte route hebben gedaan.

Super leuke klimbossen. We zijn nu in Apeldoorn en Garderen geweest en die waren super. Veel uitdagingen, mooie routes, heel vriendelijk personeel. Echt een aanrader. De andere locaties staan al in... Super leuke klimbossen. We zijn nu in Apeldoorn en Garderen geweest en die waren super. Veel uitdagingen, mooie routes, heel vriendelijk personeel. Echt een aanrader. De andere locaties staan al in de planning.

Dyna

Toffe activiteit, jammer dat de blauwe route dicht was . En ze onderbemand waren Voor de vrije val en bungeejump open te stellen .

Mark

Top klimbos Erg genoten van het park, duidelijke uitleg en je kunt gewoon lekker op je gemak klimmen. Vriendelijk personeel en uitdagende parcours. Zeker Leuk om heen te gaan met vrienden of met... Top klimbos Erg genoten van het park, duidelijke uitleg en je kunt gewoon lekker op je gemak klimmen. Vriendelijk personeel en uitdagende parcours. Zeker Leuk om heen te gaan met vrienden of met je vriend of vriendin.

Anna

Top plek! Een aanrader voor iedereen. Heerlijk tussen de bomen klimmen

Dinand

Was met een kinderfeestje met 7 jongens van 10 jaar; bijna allemaal niet eerder geklommen. We kregen duidelijke uitleg door vriendelijke en enthousiaste mensen. Het is een erg leuke activiteit en... Was met een kinderfeestje met 7 jongens van 10 jaar; bijna allemaal niet eerder geklommen. We kregen duidelijke uitleg door vriendelijke en enthousiaste mensen. Het is een erg leuke activiteit en mooie locatie met goede materialen.